پیشنهاد سردبیر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درخصوص میزان اعتبارات این وزارتخانه در بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: بودجه ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش براساس عملکرد امسال این وزارتخانه مشخص خواهد شد.

بودجه ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش عملکردی بسته می‌شود

علی فرهادی درخصوص آخرین جزئیات اعتبارات وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: طی سال‌های اخیر، میزان بودجه سالانه وزارت آموزش و پرورش براساس بودجه مصوب سال گذشته این وزارتخانه در لایحه بودجه نوشته می‌شد، اما امسال شاهد تفاوت‌هایی خواهیم بود.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که بودجه وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چه تفاوتی با سال‌های گذشته خواهد داشت، گفت: بودجه ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش بر اساس عملکرد امسال این وزارتخانه مشخص خواهد شد، روشی که نسبت به سال‌های قبل متفاوت است. چنین روشی باعث می‌شود تا بودجه واقعی‌تر بسته شود و شاهد کمتر شدن ناترازی بودجه‌ای باشیم.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا میزان اعتبارات وزارت آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ مشخص شده است یا خیر، عنوان کرد: تا زمانی که این لایحه مصوب مجلس نشود نمی‌توان عدد دقیق آن را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار داد، چرا که شاید پیش از تصویب بودجه توسط مجلس، شاهد چکش‌کاری‌های دیگری نیز در این خصوص باشیم.

منبع: پانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.