همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، تندیس شهید راه قدس امروز (چهارشنبه) با حضور استاندار خراسان شمالی و مدیران دستگاه های اجرایی در محل استانداری رونمایی شد.

رونمایی از تندیس شهید سلیمانی در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان‌شمالی در آیین رونمایی از این تندیس اظهار کرد: شهید سلیمانی در جهاد فی سبیل الله همانند خورشید بر همه تابید و به آزادگان جهان خدمت کرد.

محمدرضا حسین نژاد افزود: این شهید بزرگوار نه تنها در بین مسلمانان بلکه در این میان تمامی مظلومان جهان محبوبیت دارد و همه به نیکی از او یاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت شد و همواره با شجاعت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است، گفت: این شهید راه قدس با شهادت خود به الگویی برای دنیای اسلام به ویژه جوانان مسلمان در جهان شد که به دنبال عدالت و مبارزه با استکبار جهانی هستند.

حسین نژاد تصریح کرد: شهید سلیمانی چه در دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت، توانست معادلات دشمنان را بر هم بزند و همین امر سبب شد که به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی زمین به شهادت برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.