به گزارش قدس خراسان، سیدمرتضی مولویپور اظهار کرد: ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی نخستین استانی است که برای اخذ شکایات الکترونیکی اقدام کرده و ساز و کار و راهنمایی لازم را در اختیار شاکیان قرار داده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی ادامه داد: ثبت شکایات الکترونیکی به منظور تسهیل در ارایه خدمات و در راستای ارتقای خدمات دولت الکترونیک و هوشمند سازی فرآیندهای ثبتی و تسریع و سرعت بخشی به امور و همچنین ارایه خدمات غیرحضوری به مراجعان اجرایی شده است.
وی با اشاره به این که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای ارایه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مراجعان طلایه دار بوده است گفت: به همین منظور «سامانه ثبت من» که پیش از این برای تسهیل ارایه خدمات غیرحضوری به مراجعان راه اندازی شده بود، اکنون تکمیل شده و از این پس مراجعان میتوانند شکایات خود را از نحوه عملکرد ادارات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، به صورت الکترونیک ثبت کرده و از طریق همین سامانه پاسخ لازم را دریافت کنند.
مولویپور افزود:شاکیان برای استفاده از این سامانه، لازم است به سامانه "ثبت من" به آدرس my.ssaa.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام و اخذ کد کاربری و ورود،گزینه ثبت شکایت را انتخاب و شکایت خود را درج و پیگیری کنند.
نظر شما