هزاران نفر از مردم یمن در شهر صعده امروز ( جمعه) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با اقدام آمریکا در قراردادن نام انصارالله در فهرست به اصطلاح «تروریسم» به خیابان ها آمدند.

تظاهرات هزاران نفر از مردم یمن علیه رژیم اسرائیل و آمریکا

در این تظاهرات گسترده که با عنوان « حمایت از فلسطین .. و آمریکا مادر تروریسم است» برگزار شد، شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم های یمن و فلسطین و تصاویر شهدا و «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله، شعارهایی در محکومیت حملات آمریکا و انگلیس به یمن سردادند و اقدام اخیر آمریکا در قراردادن نام گروه مقاومت « انصارالله » در فهرست به اصطلاح «تروریسم» را محکوم کردند.

همزمان با این تظاهرات در شهر صعده، راهپیمایی های دیگری در میدان های المرازم، شعاره برازح، الجرشه بغمر و مرکز شهرستان منبه برگزار شد.

همچنین پس از این نماز جمعه قرار است تظاهرات گسترده ای توسط مردم شهرستان شدا برگزار شود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات، شعارهایی از جمله «با صدای بلند می گوییم که آمریکا مادر تروریسم است»، « به آمریکایی ها بگویید، یمنی ها تکان نمی خورند»، « قاتل کودکان فلسطین.. بنیامین تروریست»‌، « ایمان یمنی... پروژه قرآنی»، « جنایت فرعونی... آمریکایی و صهیونیستی»، « خون نثارت می کنیم، جان فدای تو یا الاقصی» « الله اکبر .. آمریکا شیطان الاکبر »و « لیبک یا الاقصی » سردادند.

استاندار صعده در این تظاهرات گفت که سخنرانی دیروز « عبدالملک بدرالدین الحوثی » رهبر انصارالله یمن، مسیر و خطوط قرمزی را تعیین کرد که نه آمریکا و نه اربابانش نمی توانند از آن عبور کنند.

«یحیی الشامی» افزود: این میلیون‌ها نفر که در پاسخ به ندای رهبر خود بیرون آمده‌اند به آمریکا می‌گویند که شما مادر تروریسم هستید و قرادادن انصارالله در لیست به اصطلاح تروریسم توسط کسانی که از تروریسم و گسترش فساد بر روی زمین حمایت می‌کنند را محکوم می‌کنیم.

وی با حمایت از عملیات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی، پیشرفت راهبردی نیروهای مسلح یمن که در پاسخ به حمله به یمن، کشتی‌های آمریکایی را هدف قرار می دهد، تبریک گفت و بر لبیک به تصمیم های فرمانده کل نیروهای مسلح یمن تاکید کرد.

استاندار صعده اظهار داشت که حضور گسترده مردم یمن در میادین تاکید می کند که این کشور حامی غزه است و با قاطعیت به حملات آمریکایی - صهیونیستی - انگلیسی به یمن و قراردادن انصارالله در لیست به اصطلاح تروریسم آمریکایی ها پاسخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.