مدیرعامل آب و فاضلاب البرز از اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی عملیات لوله گذاری طرح‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آبرسانی به طول ۱۸ هزار و ۳۳۵ متر در ۱۳ روستای طالقان خبر داد.

تحقق ۱۰۰ درصدی جهاد آبرسانی در ۱۳ روستای طالقان

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا نامداری از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد عملیات لوله گذاری طرح‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آبرسانی به طول ۱۸ هزار و ۳۳۵ متر در روستاهای فشندک، خسبان، زیدشت، ورکش، باریکان، آرموت، حسنجون، نساء، میناوند، دنبلید، کلاندشت، مینادشت و هرنج از توابع شهرستان طالقان خبر داد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی و وجود انشعابات قدیمی که از دلایل اصلی هدر رفت آب محسوب می‌شود، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستاها در دستور کار قرار گرفته و طی سال جاری و با هدف خدمات آبرسانی پایدار و بهینه به روستاهای شهرستان طالقان و با رعایت اصول فنی و کیفی، عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب و نوسازی و اصلاح ۵۱۲ فقره انشعاب آب، به طور کامل اجرا شد به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز تصریح کرد: پیامد اجرای این طرح‌ها که در قالب قراردادهای پیمانی یا به صورت امانی توسط پرسنل ساعی امور آبفای طالقان محقق شده، کاهش هدر رفتِ آب، توزیع پایدار و ارتقای کیفی آب شرب روستاهای شهرستان طالقان است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.