رئیس سازمان سینمایی کشور از تخصیص شش میلیارد تومان برای تجهیز پردیس سینمایی بم خبر داد.

تخصیص ۶ میلیارد تومان برای تجهیز پردیس سینمایی بم

محمد خزاعی در حاشیه بازدید از ساختمان پردیس سینمایی شهر بم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای اتمام مجتمع‌های نیمه تمام در کشور سعی داریم تمام پروژه‌های در حال ساخت را به پایان برسانیم و تعهداتی که سازمان سینمایی به مجموعه سینماهای فرهنگ داده، در حال انجام است.

رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: هر کدام از سینماها که زیرساخت آن آماده و توسعه آن کامل شود، برای تجهیز آنها اقدام می‌کنیم.

وی بیان کرد: در بسیاری از شهرستان‌هایی که این پروژه‌ها در دولت قبل آغاز شده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده، هم اکنون در حال توسعه و ساخت آنه هستیم.

خزاعی گفت: پردیس سینمایی بم پیشرفت درصدی داشته و امیدواریم تا سال آینده تکمیل شده و این سینما همزمان با دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: ظرفیت شش سالن سینما در شهرستان بم بسیار خوب است و کمبودهای حوزه زیرساخت فرهنگی باید مرتفع شود. 

به گزارش ایسنا، زیربنای این سینما در سه سالن تعریف شده و با ۱۱۰۰ متر فضا، ظرفیت ۳۰۰ نفری دارد که قرارداد فاز اول با اعتبار نزدیک به شش میلیارد تومان بوده و برای تکمیل این پروژه با فهرست بهای ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.