دانش‌آموز فیروزآبادی جایزه ۸۰۰ یورویی خود را که در رویداد جهانی جایزه اربعین دریافت کرده بود به انصارالله یمن هدیه کرد.

هدیه ۸۰۰ یورویی دانش‌آموز فیروزآبادی به انصارالله یمن

به گزارش قدس آنلاین، محمد تقی محرابی، دانش آموز اهل فیروزآباد فارس پس از کسب رتبه دوم در نهمین رویداد جهانی "جایزه اربعین"، این جایزه را به انصار الله یمن هدیه کرد.

محمد تقی محرابی دانش‌آموزپایه دوازدهم رشته انسانی مدرسه نمونه دولتی امام رضا (ع) شهرستان فیروزآباد است که در بخش «سفرنامه» به طور مشترک با محمدعلی ابوطالبی از هند، موفق به کسب رتبه دوم جایزه جهانی اربعین شد.

او پس از دریافت جایزه خود با صدور بیانیه‌ای، جایزه خود را به رزمندگان یمنی بخشید؛ در بیانیه این دانش‌آموز آمده است:در روزگاری که آمریکای جهانخوار، انگلیس مکار و صهیونیست جنایتکار، عرصه را بر مردم غزه تنگ کرده‌اند، برادران قهرمانمان در جنبش انصار الله یمن به نمایندگی و دفاع از همه مستضعفان مستقیماً پنجه در پنجه مستکبران انداخته‌اند.بر دست و بازوی قدرتمند همه مجاهدان مقاومت اسلامی در سراسر عالم بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

این دانش آموز نوشت: ضمن تشکر از دست اندرکاران رویداد عمیق فرهنگی جایزه جهانی اربعین به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پاداش نقدی خود را به برادران شجاعم در جنبش انصار الله یمن تقدیم می‌کنم.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: محمدتقی محرابی، جوان‌ترین برگزیده نهمین جایزه جهانی اربعین است و اثر خود را در قالب سفرنامه و با عنوان «پیاده روی دل» به این رویداد ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.