مربی بدنساز تیم ملی گفت ژاپن جزو تیم‌های بزرگ فوتبال قاره آسیاست و شرایط مطلوبی دارد. این تیم جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و ما بازی دشواری مقابل ژاپن داریم.

 بازی امروز باید در فینال برگزار می‌شد

به گزارش قدس آنلاین، مربی بدنساز و مربی تمرین دهنده تیم ملی درباره اینکه اگر بازی با ژاپن به ۱۲۰ دقیقه برسد، آیا مشکلی برای بازیکنان تیم ملی به وجود نخواهد آمد، گفت:« بازی با سوریه هم تا دقیقه ۱۲۰ طول کشید و دقایق قابل توجهی ۱۰ نفره بودیم که این مسئله روی بازیکنان تیم ملی فشار زیادی وارد کرد. با توجه به اینکه زمان کافی برای بازی با ژاپن نداشتیم اما تلاش کردیم به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنیم و بازیکنان با آمادگی مناسب به این بازی برسند. اما همان طور که دیدید از طرف فدراسیون فوتبال نیز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد با این مضمون که بازی کمی دیرتربرگزار شود و یک روز به تعویق بیفتد که قبول نکردند. با این حال بدون توجه به این مسائل قصد داریم با آمادگی کامل مقابل ژاپن قرار بگیریم».

مربی تیم ملی ادامه داد:« ژاپن جزو تیم‌های بزرگ فوتبال قاره آسیاست و شرایط مطلوبی دارد. این تیم جزو مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و ما بازی دشواری مقابل ژاپن داریم. خیلی‌ها منتظر بودند این بازی را در فینال مشاهده کنند اما حیف که در این مرحله یکی از دو تیم باید حذف شوند. ما امیدواریم که تیم صعود کننده باشیم و به مرحله بعد برویم. ایران لیاقت رسیدن به این جایگاه را دارد و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد ان‌شاء‌الله با همت بازیکنان و اعضای کادر فنی و حمایت‌های مردمی می‌توانیم یک صعود چشمگیر را رقم بزنیم».

آیا تیمی که از این بازی بگذرد شانس اول قهرمانی است؟ قربانعلی‌پور به این پرسش هم پاسخ داد:« این تفکر درست نیست چون از آن سو هم تیم‌ها قدرتمندی گام به این مرحله گذاشته‌اند. تمام تیم‌هایی که به مرحله یک چهارم نهایی می‌رسند حتماً از شایستگی کافی برخوردار بوده‌اند وامیدواریم ما یکی از همان چهار تیم باشیم. باید بازی به بازی پیش برویم. این طور نیست که با قطعیت اعلام کنیم تیم برنده این بازی قهرمان جام می‌شود اما همه سعی و تلاشمان را خواهیم کرد و از همه مردم می‌خواهیم در آستانه این بازی ما را حمایت کنند تا به فینال برسیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.