۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 962951

با احتساب سه حمله رزمندگان یمنی طی دو روز گذشته به شناورهای آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ، تعداد عملیات های انصارلله علیه کشتی های ائتلاف متجاوز از ۵۰ مورد گذشت

یمنی ها ۵۰ تایی شدند!

با احتساب سه حمله رزمندگان یمنی طی دو روز گذشته به شناورهای آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ، تعداد عملیات های انصارلله علیه کشتی های ائتلاف متجاوز از ۵۰ مورد گذشت. در این راستا شرکت امنیت دریایی امبری انگلیس در حالی روز گذشته از حمله پهپادی به کشتی این کشور در نزدیکی بندر حدیده خبر داد که شب پیش از آن فرمانده ارتش یمن از دو عملیات علیه شناورهای غربی خبر داده بود. طبق گزارش مرکز تجارت دریایی انگلستان حادثه اخیر در حدود ۵۷ مایل دریایی یمن روی داده و در این اقدام یک کشتی باری انگلیسی مورد اصابت پهپاد قرار گرفته است. این کشتی مملو از زغال سنگ و در حال حرکت به سمت هند بوده است.

از سوی دیگر یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که نیروی دریایی این کشور روز دوشنبه دو کشتی را در دریای سرخ با موفقیت هدف قرار داده است. او گفت که یکی از این دو کشتی به نام «استار نارسیا» متعلق به آمریکا و دیگری یک کشتی انگلیسی به نام «مورنینگ تاید» بود.

نیروهای مسلح یمن پس از اعلام تشکیل ائتلاف آمریکایی – انگلیسی که در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت، شناورهای دو کشور مذکور را به دایره اهداف خود افزودند. در این مسیر تا به امروز انصارالله ۵۰ کشتی تجاری-نظامی امریکا و ‌انگلیس به مقصد فلسطین اشغالی را هدف قرار داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.