مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در بیش از 80 درصد دعاوی مطرح شده در محاکم قضایی، موفقیت برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دست آمده است.

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیش از 80 درصد پرونده های قضایی

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، اعظم شاه ابراهیمی عنوان کرد: دستاوردهای مدیریت امور حقوقی در دولت سیزدهم  بسیار است که از آن جمله می توان به ثبت سند مالکیت برای365 مورد از  املاک فاقد سند مالکیت اشاره کرد همچنین در حوزه مولد سازی مجوز 8 ملک از املاک مازاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اتمام پروژه های نیمه تمام و عمرانی اخذ شده است.

وی تالیف کتابچه قوانین  و مقررات مولد سازی توسط مدیریت حقوقی و کارشناس مسئول املاک دانشگاه علوم پزشکی مشهد ،اخذ نقشه رقومی برای کلیه املاک دانشگاه ،ارزیابی و کارشناسی تعداد 250 ملک دانشگاه توسط  کارشناسان خبره در مدیریت امور حقوقی دانشگاه و صرفه جویی بیش از 20 میلیارد ریالی در این حوزه و موفقیت در 80 درصد از دعاوی حقوقی در راستای صیانت بیش از 30 میلیارد تومان از اموال بیت المال از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.

شاه ابراهیمی گفت: در بیش از 80 درصد دعاوی مطرح شده در محاکم قضایی اعم از پرونده های کیفری، حقوقی و دعاوی مطرح شده در دیوان عدالت اداری، موفقیت برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دست آمده است و در  برخورد با مداخله گران موفقیت 98 درصدی حاصل شده است.    

مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تشکیل شورای مشورتی در راستای استفاده از ظرفیت اساتید و قضات صاحب نظر، برگزاری بیش از 12 کارگاه آموزشی برای کارشناسان حقوقی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف ارتقا بهره وری و بالا بردن سطح دانش، برگزاری دوره های اموزشی برای بیش از 500 نفر از کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

شاه ابراهیمی گفت: مدیریت امور حقوقی همواره در نظر دارد تا با انجام دفاع کارآمد و موثر نسبت به حفظ منافع دانشگاه، حقوق پرسنل و بیت المال تلاش نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.