تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با عملکرد بسیار خوبی که در جام جهانی امارات داشت توانست با صدرنشینی در گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

یوزها رودرروی امارات میزبان

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با حضور بازیکنانی مثل حمید بهزادپور، مسلم مسیگر، سعید پیرامون و محمدعلی مختاری تا اینجا عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی امارات داشته و توانسته با صدرنشینی در گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

ساحلی بازهای کشورمان در نخستین بازی مرحله گروهی مقابل اسپانیا وقت‌های قانونی را با تساوی ۶ – ۶ به اتمام رساندند و در ضربات پنالتی ۳ بر یک پیروز میدان شدند. بازیکنان ایران در بازی دوم اما مقابل آرژانتین مقتدرانه و هجومی ظاهر شدند و ۶ بر ۳ بازی را به سود خود به پایان رساندند. پس از آلبی‌سلسته و البته قطعی کردن صعود به مرحله حذفی جام جهانی نیز تیم ملی ایران در بازی که صدرنشین گروه Bمسابقات را مشخص می‌کرد، تیم قدرتمند دنیای فوتبال ساحلی، یعنی تاهیتی را ۵ بر ۳ شکست داد. پس از پایان مرحله گروهی بازی ها، ایران با ۷ امتیاز در این گروه اول شد و تاهیتی ۶ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. آرژانتین ۳ امتیازی و اسپانیا بدون امتیاز هم به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم گروه را به خود اختصاص دادند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

شاگردان علی نادری در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز پنجشنبه از ساعت ۱۹ در اولین مرحله حذفی جام جهانی باید به مصاف تیم امارات که میزبان مسابقات است، بروند. اماراتی‌ها از تیم‌های خوب آسیا به شمار می‌روند و حتی سابقه قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ در فوتبال ساحلی قاره کهن را در کارنامه دارند. البته در سال های مختلف معمولاً تیم کشورمان دست بالاتر را داشته و در بیشتر بازی‌های رودررو به برتری رسیده است، ولی با این حال باید منتظر ماند و دید که دو تیم در بازی پیش رو چه عملکردی خواهند داشت.

سرمربی امارات: بازی بسیار سختی مقابل ایران داریم

ویکتور واسکز، سرمربی برزیلی تیم فوتبال ساحلی امارات، تأیید کرد بازیکنان این تیم در این دوره از جام جهانی ساحلی به دنبال تاریخ سازی هستند. تیم ملی امارات برای اولین بار در تاریخ حضور خود در جام جهانی ساحلی در مرحله گروهی به ۳ پیروزی متوالی دست یافت. این تیم با نتیجه ۲ بر یک مصر، ۳ بر ۲ آمریکا و در نهایت ایتالیا را ۳-۱ در ضربات پنالتی شکست داد.

واسکز پس از پایان مرحله گروهی گفت: تیم ملی امارات سه تقابل سخت مقابل تیم‌هایی که تجربه، قدرت و مهارت‌های فنی بالایی دارند، داشت و توانست مقابل همه آن‌ها پیروز شود تا به خوبی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. اتفاقی که پیش از این هرگز رقم نخورده بود.

واسکز در مورد رویارویی با ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: در بازی پیش رو با توجه به قدرت حریف، نیاز به تمرکز بسیار زیادی داریم. باید از روحیه تیم و عملکردی که تاکنون در تمام مسابقات خود ارائه داده‌ایم، الهام گرفته و تمام تمرکز خود را بازی با ایران جمع کنیم. این راهی است که از طریق آن می‌توانیم صعود کنیم و همه هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانیم که بازی با ایران چه اندازه سخت خواهد بود.

او درباره رویارویی با ایران ادامه داد: باید به توانایی‌های خود اعتماد کنیم. ما به‌سرعت آمار و داده‌های مورد نیاز برای آنالیز ایران را جمع می‌کنیم تا در اختیار بازیکنان قرار دهیم و هر چه داریم در زمین پیاده می‌کنیم تا به روند دستاوردهای تاریخی خود ادامه دهیم.

پنجشنبه سوم اسفند

برزیل – ژاپن، ساعت ۱۵

بلاروس – پرتغال، ساعت ۱۶:۳۰

ایران – امارات، ساعت ۱۹

ایتالیا – تاهیتی، ساعت ۲۰:۳۰

متین نجفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.