هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان شامگاه پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان در مشهد

به گزارش قدس خراسان،  سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: ۱۵۵ شرکت در نمایشگاه تخصصی دام، طیور و آبزیان حضور دارند که ۵۵ شرکت از خراسان رضوی و ۱۰۰ شرکت هم از استان‌های خراسان شمالی و جنوبی، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، یزد، خوزستان، قزوین، گلستان، مازندران، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد است.

رضا صفری افزود: در این نمایشگاه که تا ششم اسفندماه جاری ادامه دارد، نمایندگی‌های ۹ شرکت خارجی محصولات دام و طیور از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین و ترکیه و یک هیات خارجی از کشور عراق نیز حضور خواهند داشت. 

او معرفی تولیدات جدید و انعقاد قراردادهای کاری، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و آشنایی با آخرین دستاوردها و فنآوری‌های تخصصی، پیشرفت و توسعه فعالیت‌های اقتصادی شرکت کنندگان، شناخت نیازهای مشتری، ارزیابی افزایش بهره وری صنعت دام و طیور، بهره گیری از تبلیغات برای معرفی شرکت کنندگان، تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی-پژوهشی برای افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی و صادرات تولید داخلی را از اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد.

وی زمینه‌های مشارکت کنندگان را تولید خوراک شامل خوراک دام و طیور، پودر ماهی، انواع کنسانتره، صدف معدنی، پودر ماهی، افزودنی‌های خوراک دام، پودر چربی ویژه خوراک دام و طیور، فرآوری دانه‌های روغنی، خوراک آماده طیور (دان پلت)، افزودنی‌ها و ریزمغذی‌ها، پودرهای میکرونیزه معدنی و کربنات کلسیم، ذرت، سویا، گندم و جو برشمرد.

صفری افزود: همچنین در حوزه تجهیزات شامل تجهیزات نگهداری دام و طیور، تجهیزات جوجه کشی و مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات صنایع کشتارگاهی، تجهیزات و تاسیسات و ماشین آلات پرورش دام و طیور، تجهیزات، تاسیسات و ماشین آلات تولید صنایع وابسته، وسایل و تجهیزات شیردوشی و مواد ضدعفونی کننده، ماشین‌های بسته‌بندی، سیستم‌های برودتی و سردخانه‌ای، سیستم‌های تهویه، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سیستم‌های توزین، ماشین آلات حمل و انتقال دام و فرآورده‌های دامی و نیز تجهیزات آزمایشگاهی است.

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد درباره بازدید کنندگان و برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هم گفت: کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی نیز با همکاری سازمان نظام مهندسی و کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، مدیریت شیلات و معاونت ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در محیطی به وسعت بیش از هفت هزار مترمربع و در سالن‌های فردوسی، عطار و همچنین فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش‌بینی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.