فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: حسن قشقاوی به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان راهی مجلس شد.

فرماندار رباط کریم : منتخب مردم در شهرستان های رباط کریم و بهارستان مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین امید احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابیه شهرستان های رباط کریم و بهارستان ، تجمیع آمار صندوق های دو شهرستان و تایید صورت جلسه نهایی ثبت آرا ، حسن قشقاوی با کسب ۴۶ هزار و ۳۴۱ رای معادل ۳۰.۱۹ درصد آرا صحیح مأخوذه به عنوان نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان راهی مجلس شد.

وی ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه  شهرستان های رباط کریم و بهارستان خاطر نشان کرد :  اعضاء محترم هیات‌های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و همکاران محترم فرمانداری و سایر ادارات همکار در برگزاری انتخابات تلاش فراوانی کردند که نتیجه‌ی آن نزدیک به ۶ ماه کار و تلاش شبانه‌روزی برای برگزاری انتخابات با کیفیت و بی‌نقص در روز یازدهم اسفند بود .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلثوم آشوری ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام عرض ادب خسته نباشی حقوق نیروی خدماتی آموزش وپرورش (سرایداران وخدمتگزاران شاغل در مدارس دولتی سراسر کشور) چرا بایدبرای این قشر خدوم و زحمتکش که پیش قراولان عرصه تعلیم و تربیت و مروجان سلامت و تندرستی و امین اموال بیت المال در مدارس کشور شناخته شده اند کف حقوق را قراردهند ؟ چرا رتبه بندی و فوق‌العاده ویژه شامل سرایداران مدارس کشور نمیشود وچرا برای افزایش حقوق و مزایای این عزیزان هیچوقت راهکار قانونی وجود ندارد!؟ ولی برای حقوق های نجومی قانون وجود دارد!؟ دریک کشور اسلامی چرا بی عدالتی فاصله حقوقی با این تورم سرکش حاکم بر جامعه و اقتصاد فلج وجود دارد و هیچکدام از مسئولین ارشد کشوری بفکر حل مشکلات موجود نیستند ؟ مشخص نیست ما نیروهای سرایدار و خدمتگزار شاغل در مدارس کشور کارگر هستیم یا کارمند ؟ ازهیچ مزایایی که برای کارمندان و یا کارگران کشور اعلام میشود برخوردار نیستیم .چرا نمایندگان مجلس انقلابی کشور و مسئولین وزارت آموزش وپرورش به فکر چاره‌ای نیستند و حاضر به حل این مشکلات و خواسته های که همه قانونی و به حق هستند و از بدو تشکیل وزاتخانه آموزش و پرورش اجرا می‌شده اند نیستند ؟ *