رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت نیمه شعبان، مسابقات تفریحی و ورزشی  برای مددجویان کمپ های ماده ۱۶ برگزار گردید. 

برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی در کمپ‌های ماده ۱۶ 

به گزارش قدس خراسان، جواد کیانی اظهار کرد: به مناسبت ایام شعبانیه و با همکاری معاونت اجتماعی و معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد و با هدف افزایش روحیه و نشاط و همچنین ترویج ورزش درمانی، برای مددجویان کمپ‌های ماده ۱۶ مشهد، مسابقات تفریحی و ورزشی برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: این مسابقات در ۸ رشته ورزشی از جمله طناب زنی، هوگام، دو چهار ونیم متری، حمل بادکنک از بین حلقه، شنا باستانی،  و... برگزار شد و ۹ هزار مخاطب در این مسابقات شرکت و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات برای دو کمپ ماده ۱۶ بانوان نیز برگزار شد افزود: در حین برگزاری مسابقات در کمپ‌های ماده ۱۶، کمیته ثبت رکوردهای ورزشی به منظور ثبت رکورد مددجویان نیز حضور داشتند.

کیانی بیان کرد: اختتامیه این مراسم ،روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه با حضور جمعی از مدیران قوه قضایی مشهد و سایر مسئولین شهری در سالن ورزشی میثاق شهرداری مشهد برگزار می‌شود و در این مراسم ضمن تقدیر از مددجویان برتر گواهی ثب رکورد نیز به آنان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.