۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 970415

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به فضاسازی‌های رسانه‌ای بیگانه در خصوص بی توجهی دولت به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و رها کردن آنها واکنش نشان داد و با اشاره به حضور رئیس جمهور در میان مردم در حادثه مشابه گذشته در منطقه خوی گفت: ادعای رها کردن مردم به این دولت نمی‌چسبد.

این حرف‌ها به این دولت نمی‌چسبد

قدس آنلاین: سپهر خلجی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه  امدادرسانی به سیل سیستان و بلوچستان با محوریت وزارت کشور و دستگاه‌های امدادرسان مانند هلال احمر از لحظات اولیه که این اتفاق افتاد، شروع شده ودر عین حال که وزارت کشور در آن ایام درگیر رویداد بسیار مهم انتخابات بود کار هم با بسیج همه دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و وزارت نیرو دنبال شد.

وی با اشاره به اینکه  شخص آقای وحیدی به عنوان وزیر کشور،  استاندار و نماینده عالی دولت ، هلال احمر، مدیریت بحران در منطقه حضور پیدا کردند، خاطرنشان کرد:  همه کارهایی که لازم بود و تا الان می‌توانستند را انجام داده‌اند البته این امدادرسانی ادامه دارد.

خلجی تأکید کرد:: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود ممکن است روزهای آینده نیز بارش‌هایی را در استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم اعلام آمادگی مجدد برای همه دستگاه‌ها صورت گرفته است و هر اقدامی که تاکنون توانسته‌اند انجام داده‌اند هر کاری هم که بعد از این نیاز باشد انجام خواهد شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی خاطرنشان کرد:  در کنار خسارتی که ایجاد شد سدهای استان پر شد و امیدواریم در روز های خشک پیش رو به شرایط منطقه کمک کند. لذا  به هیچ عنوان اینگونه نبوده که کار امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان رها شود آن هم در دولتی که رئیس جمهور از یک سفر خارجی بلافاصله به صحنه یک رویداد در سیل و زلزله می‌رود مگر حادثه خوی را یادتان نیست؟. این حرف‌ها که مردم سیل‌زده رها شده‌اند به این دولت مردمی نمی‌چسبد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.