رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: «تست گرم» بخش اول خط سوم قطار شهری مشهد از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امروز، ۲۸ اسفندماه عملیاتی شد.

«تست‌گرم» خط سوم قطار شهری مشهد عملیاتی شد

به گزارش قدس خراسان، حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی از اولویتهای شورای شهر مشهد است و در این راستا امروز اولین تاکسی برقی نیز به بهره برداری آزمایشی می رسد.

موحدیان اضافه کرد: سال آینده، سال به ثمر رسیدن اقدامات شوای شهر وشهرداری است و باید نظارتهای میدانی در این زمینه افزایش یابد.

وی با اشاره به فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳، افزود: میزبانی شایسته از مسافران نوروزی رویکرد مدیریت شهری است که اقدامات مختلفی در این خصوص صورت گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اسکان زائران و مسافران مهم است اما از وظایف شهرداری نیست، افزود: با این وجود شهرداری ۴۲ مرکز موقت و اضطراری اسکان با ظرفیت ۴۵ هزار نفر شب آماده کرده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: فضاآرایی شهری نیز انجام شده و ۷۰۰ المان در ۳۵۰ نقطه شهری جانمایی شده است.

موحدیان گفت: ایجاد بازار ارزاق عمومی در اطراف حرم مطهر رضوی و برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره ورزشی به صورت رایگان برای عموم از دیگر اقدامات مدیریت شهری در بهار قرآن و نوروز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.