به گزارش قدس آنلاین، جشنواره تولیدات فضای مجازی «آسمون» که با محوریت تولیدات نوجوانان با بازه سنی ۹ تا ۱۸ سال در فضای مجازی فعالیت میکند از لوگو و شعار خود رونمایی کرد. این جشنواره با محوریت تولیدات نوجوانان در فضای مجازی و با هدف استعدادیابی و رشد فردی این نوجوانان شروع به کار کرده و در نیمه ابتدایی سال جاری برگزار و اختتامیه آن همزمان با عید بزرگ غدیر برگزار میشود.
«وقتشه خودتو رو کنی» شعار این جشنواره است که با هدف ترغیب نوجوانان به نشان دادن استعدادهای شأن و با ادبیاتی متناسب با این گروه سنی انتخاب شده است. همچنین جمله «تو آسمون ستاره شو» در کنار شعار جشنواره مکمل آن است.
جشنواره آسمون با این شعار نوجوانان را به نشان دادن بهتر نسل خودشان دعوت میکند. در این شعارها سعی شده از ادبیات عامیانه استفاده و از ادبیات کتابی پرهیز شود تا ارتباط مستقیم و بهتری با مخاطب هدف خود یعنی نوجوانان برقرار نماید.
همچنین لوگوی این جشنواره که اولین دوره آن در حال برگزاری است با توجه به استفاده حرف «آ» در الفبای فارسی و نمادهایی از رشد، امتداد و سیال بودن که از ویژگیهای نوجوان است به شکلی ساده و مینیمال طراحی شده است که نمادی از پرچم و هویت ملی نیز در خود دارد. هر سه رنگ استفاده شده در این لوگو رنگهایی پر از انرژی و قدرت هستند تا حس ماجراجویی، خلاقیت و سرگرمی را به مخاطب القا کنند.
مهلت ارسال آثار نوجوانان در این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
نظر شما