انتخابات

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از استقرار قریب به ۲۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان به همراه تجهیزات ایمنی لازم در مسیر برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال در شهر مشهد مقدس خبر داد.

استقرار آتش نشانان مشهدی در مسیر برگزاری راهپیمایی روز قدس

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتش پاد دوم حمیدرضا کافی نیا اظهار کرد: به منظور حفظ و تامین حداکثری ایمنی شهروندان در راهپیمایی روز قدس و پیشگیری از حوادث احتمالی ۲۰ آتش نشان به همراه خودرو های سبک و سنگین، نردبان و موتور سیکلت‌های سیار در مسیر این راهپیمایی مستقر می‌شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد افزود: در همین راستا سازمان آتش نشانی علاوه بر استقرار آتش نشانان با تجهیزات ایمنی در مسیر راهپیمایی نسبت به فعال کردن گشت‌های موتوری و سیار اقدام کرده و در طول راهپیمایی در خیابان امام رضا (ع)، از میدان بیت المقدس، چهارراه دانش، میدان بیت المقدس، چهارراه دانش، میدان بسیج و میدان پانزده خرداد نسبت به گشت زنی اقدام می‌کند.

وی بیان کرد: در روز قدس بیش از ۴۸۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان در تمام ایستگاه‌های ۵۶ گانه آتش نشانی شهر مشهد در آماده باش کامل قرار دارند و شهروندان در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی کامل با شماره ۱۲۵ تماس حاصل فرمایند تا آتش نشانان نسبت به امداد رسانی احتمالی اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.