۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 982583

مراسم تجلیل از استادان نمونه از سوی وزارت علوم در سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران برگزار شد.

یک میلیارد تومان به این استادان پرداخت می شود

سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیئت علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حسن زمانیان، رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به مراسم استاد نمونه کشوری گفت: به این مراسم از سه جنبه توجه شده است نخست رشد فزاینده این استادان طی سال های گذشته است. از ۱۰ استاد به ۶۰ تا ۷۰ استاد رسیده ایم و میزان تعداد گروه و جایزه ها هم افزایش یافته است. همچنین به استادان نمونه کشوری که با همکاری استادان این سازمان در محورهای پژوهشی سازمان پروپوزال داشته باشد یک میلیارد تومان گرفت تعلق می‌گیرد.

رئیس سازمان پژوهش های علمی صنعتی افزود: ما آینده پژوهشی دنیا را تا سال ۲۰۵۰ بررسی کردیم مسائل پژوهشی که مطرح است شامل میکرو الکترونیک، کوانتوم، هوش مصنوعی، امنیت غذایی، سوخت پاک هیدروژن و موارد دیگر است که سازمان پژوهش ها روی آن‌ها کار می کند.

یک میلیارد تومان به این استادان پرداخت می شود

یک میلیارد تومان به این استادان پرداخت می شود

وی افزود: هر استاد نمونه کشوری که در این زمینه ها پروپوزال داشته و با همکاری استادان سازمان روی آن کار کند و این طرح را پیش ببرد تا یک میلیارد تومان گرنت به آن اختصاص می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.