تهیه‌کننده «نون‌خ۵» گفت: برای نگارش فیلمنامه فصل پنجم «نون‌خ» نویسنده در چابهار مستقر شد و مسائل مختلف در زمینه محیط‌زیست و کولبرها را بررسی کرد.

نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، سریال «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی که از پانزدهم فروردین از شبکه یک سیما پخش خود را آغاز کرد، با ۴۱ درصد بیننده، در صدر سریال‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳ قرار گرفت.

مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون‌خ» درباره آمار استقبال مخاطبان گفت: خوشبختانه در نظرسنجی رسانه ملی عدد قابل توجه‌ای برای فصل پنجم بیننده داشتیم و سریال مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. کسانی هم در تلوبیون سریال را دنبال می‌کنند آنجا هم رکوردشکنی کردیم.

وی درباره ساخت فصل بعدی عنوان کرد: برای ساخت فصل بعدی الان خیلی زود است صحبت کنیم و باید بررسی‌های «نون خ ۵» بیاید، از طرفی به داستان و شرایط فکر کنیم و در موقعیت مناسبت‌تر درباره آن صحبت‌کنیم.

فرجی درخصوص پرداختن به موضوعات مختلف توضیح داد: در بحث موضوعات نویسنده مستقلا به همه موارد فکر کرده بود و یک بخشی هم کار تحقیقاتی انجام داده است و در چابهار مستقر شده بود و مسائل آنها را در حوزه محیط زیست و کولبرها بررسی کرد و از این جهت مشاوره‌ای از طرف نهادی نداشتیم و آنچه که دیده شد بیشتر طراحی‌های ذهن نویسنده بود.

این تهیه کننده درباره زمان پخش خاطرنشان کرد: پخش سریال هم در زمان خوبی اتفاق افتاد و خیلی خوب حمایت شدیم و تیزرهای سریال پخش شد و خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و از مدیران رسانه ملی هم تشکر می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.