مسئول گروه جهادی محبت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای ارائه خدمت به ساکنان منطقه کلاته برفی در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در یکی از مناطق کم‌برخوردار

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، آرش ویسی‌نژاد با اشاره به اینکه حدود ۶۰ جهادگر در رشته‌های دندان پزشکی، بینایی سنجی، مامایی، تغذیه، آموزش بهداشت و بهداشت دهان و دندان در اردوی جهادی کلاته برفی شرکت می‌کنند، اظهار کرد: قبل از انتخاب منطقه کلاته برفی برای بررسی میزان محرومیت این منطقه بازدیدی به عمل آمد و پس از آن نحوه ارایه خدمت برنامه ریزی شد.

مسئول گروه جهادی محبت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه برگزاری این اردوی جهادی است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد این هزینه را تقبل کرده است.

وی با بیان اینکه این فعالیت از سوی کانون خیریه مهر باران پیش بینی شده است، گفت: اهدای عینک، مکمل یاری و فالو آپ افرادی که دچار سو تغذیه هستند از دیگر خدمات این گروه جهادی است.

ویسی‌نژاد با اشاره به اینکه بیماران شناسایی شده در این منطقه توسط معتمد محله شناسایی و معرفی شدند و عموما افراد سرپرست خانوار و نیازمندان هستند، گفت: پیش بینی ارائه خدمت به ۵۰۰ بیمار شده است تا در حد توان از آلام این عزیزان کاسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.