فرماندار بردسکن گفت: بر اثر جاری شدن سیل و بارش تگرگ علاوه بر وارد شدن به ابنیه فنی و راه‌های مواصلاتی به بخش کشاورزی شهرستان بردسکن خسارت وارد کرد.

بارش تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن خسارت وارد کرد 

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان بردسکن در آماده باش کامل قرار دارند و خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارش مبنی بر گرفتار شدن مردم در سیلاب به شورای مدیریت بحران داده نشده است.

فرماندار بردسکن  از ایجاد فرونشست زمین در محور بردسکن به بجستان و بردسکن به خلیل آباد خبر داد و گفت: بر اثر جاری شدن سیل محور بردسکن به شهرآباد و بردسکن به بجستان مسدود و در دیگر محورهای مواصلاتی شهرستان تردد به کندی صورت می‌گیرد.

وی افزود: گشت‌های پلیس راه و تیم‌های راهداری در این محورها استقرار و در تلاش هستند رونشست‌های زمین را مرمت کنند تا تردد از سر گرفته شود.

دهقان‌زاد بیان کرد: تمامی اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند و بر اثر جاری شدن سیل برخی از معابر شهری و بیش از ۵۰ دستگاه ماشین دچار آب افتادگی شد که توسط تیم‌های آتش نشانی و شهرداری نسبت به رفع و بیرون آوردن ماشین‌ها اقدام شد.

فرماندار بردسکن همچنین از آب افتادگی تعدادی منازل مسکونی در شهر بردسکن خبر داد و گفت: با کمک مردم و نیروهای آتش نشانی نسبت به تخلیه آب از این منازل اقدام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.