۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 985521

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از انهدام یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

انهدام یک نفربر ارتش اسرائیل در گذرگاه رفح

به گزارش قدس آنلاین، گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محوطه گذرگاه رفح را با راکت ضدزره «الیاسین ۱۰۵» توسط رزمندگان گردان های القسام هدف قرار گرفته و منهدم شد.

منابع فلسطینی و صهیونیستی تاکنون درباره تعداد تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی بر اثر انهدام این نفربر آماری ارائه نکرده اند.

این درحالی است که هم اکنون نبردهای شدیدی بین مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در محله الزیتون در شرق شهر غزه در جریان است.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) و با وجود مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شرق شهر رفح را تصویب کرد.

ارتش رژیم اشغالگر قدس همچنین از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرد و بدین ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل است و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها گذرگاه ارتباطی شهروندان فلسطینی در نوار غزه با جهان خارج را بست و از ورود کمک های انسانی و سوخت به این منطقه جلوگیری می کند.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش حماس اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.