درپی وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت که باعث کشته شدن ۳ نفر از اهالی روستاهای جابوز و علی آباد کاشمر شد اهالی این روستاها که قریب به ۵۰۰نفر بودند در اعتراض به این موضوع جاده را مسدود کردند.

اهالی ۴ روستا جاده بردسکن به خلیل آباد را مسدود کردند

به گزارش قدس خراسان، دادستان بردسکن و رییس دادگستری شهرستان خلیل آباد در جمع تجمع کنندگان حاضر و قول دادند ظرف ۴۸ ساعت نسبت به ساماندهی تقاطع جابوز و علی آباد کاشمر و نصب سرعتگاه اقدام و تاپایان امسال وضعیت جاده نسبت به اجرای دوبانده کردن محور اقدام شود.

جاده در حال حاضر باز و با صحبت مسولان مردم پراکنده شدند، جاده بردسکن به خلیل آباد یکی از پرترافیک ترین محورهای شهرستان بردسکن است.روز گذشته دربرخورد یک دستگاه وانت پیکان با پراید ۳ نفر در سرصحنه تک تصادف کشته شدند.

انتقاد فرمانده پلیس‌ راه بردسکن از اجرا نشدن طرح دوبانده کردن محور بردسکن به خلیل آباد 

فرمانده پلیس راه شهرستان بردسکن اظهار کرد: محور بردسکن به خلیل باد یکی از محورهای اصلی است ولی با توجه به حجم بالای ترافیک در این محور ضرورت دارد هرچه سریع‌تر پروژه باند دوم این محور تعیین تکلیف شود.

سرهنگ حسن شاکری عنوان کرد: به طور متوسط روزانه قریب به ۱۰ هزار دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین از این محور تردد می‌کنند و با توجه به مشخصات این جاده جوابگوی این همه بار ترافیکی در این محور نیست و باید متولیان امر هرچه سریع‌تر پروژه باند دوم این محور را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی بیان کرد: متاسفانه هر از چند گاهی شاهد حوادث ناگواری در این محور پر ترافیک هستیم که متاسفانه روز گذشته در پی برخورد یک دستگاه وانت پیکان با پراید سواری سه نفر جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه شهرستان بردسکن گفت: در اواخر سال گذشته نیز یک زوج جوان قربانی این جاده شدند و تا زمانی که جاده‌های بردسکن دو طرفه نشود شاهد اینگونه حوادث ناگوار خواهیم بود.

وی گفت: از مجموع بیش از ۱۰۸۰ کیلومتر راه در حوزه استحفاظی راه‌های شهرستان بردسکن متاسفانه حتی یک کیلومتر راه دو بانده نداریم و هر از چند گاهی شاهد حوادث ناگواری در جاده‌های این شهرستان هستیم.

شاکری عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده و با حضور دادستان شهرستان بردسکن در محل تقاطع روستای جابوز و علی آباد کاشمر مقرر شد ظرف ۴۸ ساعت نسبت به ساماندهی و نصب سرعتگاه در این تقاطع اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.