رئیس اداره کفشداران حرم مطهر رضوی از حضور خادمان این اداره در بیمارستان‌های سطح شهر و برخی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی و عیادت از بیماران خبرداد.

برنامه‌های اداره کفشداران حرم مطهر رضوی در دهه کرامت؛ از عیادت بیماران تا گل‌آرایی در حرم مطهر

جواد حلاجی استاد، رئیس اداره کفشداران حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته، برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر رضوی برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از این برنامه ها عیادت از بیماران است و خادمان حرم مطهر با محوریت خادمان اداره کفشداری با حضور در بیمارستان‌های سطح شهر و برخی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی، از بیماران عیادت و با آنها دلجویی می‌کنند.

وی دومین برنامه را همایش آزادسازی زندانیان غیرعمد عنوان کرد و افزود: در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ همایشی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد با همکاری ستاد دیه استان برگزار خواهد شد. 

حلاجی به ارسال بسته‌های پستی نبات متبرک حرم مطهر به نهادها وارگانهای مختلف سطح کشور اشاره کرد، و یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های این اداره حضور کفشداران وخادمیاران بخش کتب انوار و شمیم رضوان در برنامه گلباران حرم مطهر در شب میلاد امام رضا(ع) است که بعد از نماز مغرب وعشا در صحن پیامبراعظم(ص) برگزار خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته در شب و روز ولادت حضرت امام رضا(ع) نبات متبرک بین زائران در کفشداری ها توزیع می‌شود.

رئیس اداره کفشداران در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های گل خشک متبرک بین نمازگزاران نماز جمعه، یادآور شد: خادمیاران بخش شمیم رضوان اداره کشفداری‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در گل‌آرایی ویژه‌ ایام دهه کرامت به ویژه گل آرایی خاص ضریح مطهر اقدام خواهند نمود.

حلاجی در پایان این گفتگو، از زائران و مجاوران محترم حضرت رضا (ع) دعوت کرد تا با حضور در حرم مطهر در برنامه‌های معنوی مختلفی که برنامه ریزی شده است شرکت نموده و از فیوضات این ایام مبارک بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.