انتخابات

همزمان با دهه کرامت، با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان استانی در روستای هندل آباد، ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی استانی و کشوری بنیاد کرامت رضوی به بهره برداری رسید.

۱۵ پروژه شاخص خدمات‌رسانی بنیاد کرامت رضوی به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان، همزمان با دهه کرامت، با حضور حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان استانی در روستای هندل آباد، ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی استانی و کشوری بنیاد کرامت رضوی صبح امروز به بهره برداری رسید.

در این مراسم، محمدحسین استاد آقا، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز در روستای هندل آباد در فاصله ۳۰ کیلومتری مشهد ۱۵ پروژه محوری در ۱۴ استان کشور آغاز به کار کرد که ۴ پروژه مربوط به این روستا است.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد :۲۷ هزار مترمربع آسفالت جاده روستایی، احداث و تجهیز مرکز سلامت، احداث و آبگیری بند خاکی و گاز کشی ۳۴ واحد انجام شده است.

وی افزود: همزمان در هفت روستای استان خراسان رضوی پروژه‌های عمرانی یا به بهره‌برداری می‌رسد یا آغاز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

استاد آقا ضمن اشاره به سایر پروژه‌های کشوری عنوان کرد: همزمان در استان سیستان و بلوچستان دو پروژه شامل ۵۰۰ چاهک روستایی برای ۵۰۰ خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایت حفر شده که امروز تحویل این خانواده‌ها می‌شود تا ۱۶۰۰ هکتار توسط این خانواده‌ها زیر کشت برود.

وی ادامه داد :۲۵۰ روستای دارای تنش آبی شدید در سیستان و بلوچستان با خرید مخازن ۵ هزار لیتری و انتقال به روستا آبگیری آن‌ها آغاز می‌شود.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی برنامه‌های خدمت رسانی به مردم توسط آستان قدس رضوی را مستمر دانست و گفت: برنامه نذر امام (ع) یک برنامه مستمر در سال برای آزادی پدران و مادران جرایم غیر عمد است که تاکنون ۱۶۰۰ نفر در کشور آزاد شده اند و امروز به صورت همزمان جرایم پرونده ۱۴۰ نفر در ۱۰ استان به ارزش ۶۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

استاد آقا هدیه امام (ع) را از برنامه مستمر دیگر معرفی و تشریح کرد: هدیه امام (ع) برنامه اهدا جهیزیه در طول سال است که اولین مرحله در سال جدید ۱۱۵ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان خواهد شد و سایر اقدامات در دست اجرا به مرور تا دهه ولایت تکمیل خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم حواله تهیه جهیزیه تعدادی از جوانان روستا توسط حجت الاسلام و المسلمین مروی در اختیار دهیار روستای هندل آباد قرار گرفت و مردم این روستا با اهدای لوح تقدیر و یک قالیچه دست بافت به تولیت آستان قدس رضوی از زحمات وی قدر دانی کردند و قرار شد دانش آموزان این روستا یک روز میهمان امام رضا (ع) باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.