معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) برنامه تلویزیونی"محفل"در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برنامه تلویزیونی"محفل" همزمان با میلاد امام مهربانی‌ها در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد با بیان این مطلب گفت: در سالروز میلاد حضرت شمس الشموس، انیس النفوس و سلطان توس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی-مذهبی متنوعی برای پذیرایی از زائران این آستان ملکوتی از سوی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها برگزاری برنامه تلویزیونی محبوب و پر بیننده"محفل" است. 

وی تصریح کرد: این ویژه برنامه قرآنی ساعت شانزده روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی میزبان خیل زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) خواهد بود.  

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد عنوان کرد: اجرای برنامه‌های شاد قرآنی از جمله تواشیح و همخوانی قرآن و سرودهای قرآنی، مدیحه‌سرایی و شعرخوانی با موضوع ولادت امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه قرآنی با حضور مجریان محبوب و توانمند این برنامه و همچنین قاریان کودک و نوجوان، صالح مهدی‌زاده و فاطمه تسنیم احدی و اجرای برنامه توسط آنها همراه خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.