۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
کد خبر: 988055

مردم ایران از ساعتی که خبر حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور و همراهانشان منتشر شد با حضور در مساجد، امامزادگان و حرم های مطهر رضوی و حضرت معصومه (س) برای سلامت ایشان دست به دعا شدند.

یک ایران دل نگران خادمان/ همه دست به دعا شدند

به گزارش قدس آنلاین بعد از ظهر یکشنبه خبری روی خروجی رسانه‌های دیداری، شنیداری و برخط مخابره شد که خبر از وقوع حادثه‌ای سخت برای بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار این استان حکایت داشت.

طی ساعت‌های گذشته گروه‌های امدادی، خدماتی و مردمی در محل احتمالی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور حضور یافته‌اند و با توجه به مه آلودگی هوا، بارش باران و سختی مسیر تلاش‌ها برای یافتن بالگرد و رئیس جمهور و همراهانشان ادامه دارد.

به محض مخابره این خبر در رسانه‌ها، مجاوران و زائران حرم مطهر رضوی با توجه به میلاد با سعادت امام رضا (ع) در محوطه حرم حاضر و دست به دعا شده و برای خادم الرضا (ع) و همراهانشان دعای توسل خواندند.

مردم در سایر شهرهای کشور نیز با حضور در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان مراسم دعای توسل برگزار کرده و دست به دعا شدند.

اخبار مربوط به این مراسم را در زیر بخوانید.

آذربایجان غربی:

یک ایران دل نگران خادمان/ همه دست به دعا شدند

دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان در امامزاده سید بهلول خوی برگزار شد که ویدئو را اینجا می‌بینید.

اردبیلی ها دست به دعا شدند

در این آئین‌ها که بعد از نماز مغرب و عشا در شب میلاد ثامن الحجج در مساجد، تکایا و امامزاده‌ها برگزار شد، اهالی مؤمن و متدین دارالارشاد اردبیل برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه مراسم دعای توسل و دعای حاجات برگزار کردند.

مردم اهالی که خاطرات خوش و ماندگار از سفر رئیس دولت سیزدهم به استان و گره گشایی از مشکلات مردمی دارند از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان با حضور در مکان‌های معنوی از خداوند متعال برای «خادم الرضا» رئیس جمهور مردمی دعای خیر کرده و آرزوی سلامتی و بهبودی برای رئیس جمهور کشور و همراهان وی کردند.

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۶ تیم امدادی به منطقه حادثه خبر داد.

همچنین دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور پیامی اعلام کرد؛ از مؤمنین درخواست دعا برای سلامتی رئیس جمهور محترم و همراهان گرامی داریم.

در این پیام آمده است: در این لحظات بسیار سنگین از تمام مؤمنین می‌خواهم با دعا، تضرع، انابه و نیت ادا و نذر وجوه برای سلامتی ریاست محترم جمهور و همراهان دست به درگاه حضرت احدیت بلند کنند و فرصت دعا را از دست ندهند.

دعای مردم ایلام برای سلامتی رئیس جمهور

یک ایران دل نگران خادمان/ همه دست به دعا شدند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از رئیس جمهورهای محبوب، با اخلاص و انقلابی کم‌نظیری است که پس از انقلاب اسلامی با تلاش جهادی و روحیه مردمی به خدمت صادقانه پرداخت.

اکنون مردم ایران با شنیدن خبر این سانحه، برای سلامتی ایشان و هیأت همراه وی دست به دعا و استمداد از خداوند متعال برداشته‌اند.

مردم انقلابی ایلام نیز هم اکنون در حال برگزاری مراسم دعای شریف توسل برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه ایشان در مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.