رئیس اداره فراشان حرم مطهر رضوی گفت: گره‌گشایی از مشکلات زائران و مردم از ویژگیهای بارز شخصیتی حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی بود.

گره‌گشایی از مشکلات زائران از ویژگی‌های بارز شخصیت حجت‌الاسلام شهید رئیسی بود

محمد عرفانیان با اشاره به اینکه گوشه گوشه بارگاه منور رضوی قدمگاه خادم‌الرضا(ع) حجت‌الاسلام و المسلمین شهید رئیسی است، گفت: زائران و مجاوران در گوشه گوشه بارگاه منور رضوی خاطرات خوبی را از ایشان در اذهانشان ثبت و ضبط کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در خاطرم هست که ایشان در زمانی که مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت، در صحن و سرای آزادی حرم مطهر می‌ایستاد و به درد و دل زائران را گوش می‌داد و تا جای ممکن گره از مشکلات آنان باز می‌کرد.

عرفانیان افزود: ایشان معتقد بود حضرت رضا(ع) به لقب انیس النفوس شهرت دارند و به تاسی از این حضرت باید با جان و دل به حرف مردم گوش داد و مشکلات آنان را حل کرد.

وی ادامه داد: مالک رحمتی، نیز که به عنوان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در این بارگاه منور مشغول خدمت بود، بسیار انسان وارسته، مومن و پر تلاشی بود. 

رئیس اداره فراشان حرم مطهر رضوی افزود: شهادت رئیس جمهور محترم و یاران همراهشان را به محضر مقام و همه ملت فهیم و لایتمدار کشورمان تسلیت عرض کرده و دعا می‌کنیم همه ما مثل شهید جمهور ولایتمدار و انقلابی بوده و باشیم و در راه خدمت به شهادت برسیم.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.