انتخابات

۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 989661

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: سه شرور که به تازگی با ایجاد بی‌نظمی و شرارت امنیت شهروندان کاشمری را برهم زده بودند، توسط پلیس امنیت عمومی این شهر دستگیر شدند.

۳ شرور در کاشمر دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد: در پی گزارش شهروندان مبنی بر شرارت چند جوان در محدوده خیابان" شهید اکبرنژاد" کاشمر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی کاشمر پس از بررسی دقیق اظهارات شاکیان پرونده، تحقیقات میدانی خود را برای دستگیری این افراد شرور و تحت تعقیب مراجع قضایی آغاز کردند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده سرانجام با رصد اطلاعاتی مخفیگاه این افراد شرور را در یکی از مناطق شهر کاشمر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، دریک اقدام ضربتی ضمن دستگیری سه مخل نظم و امنیت در بازرسی از مخفیگاهشان تعدادی سلاح سرد شامل؛ قمه، شمشیر و چماق کشف کردند.

مشهدی تصریح کرد: جرایمی از قبیل شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی، استفاده از سلاح سرد، تخریب اموال عمومی و شرکت در نزاع های دسته جمعی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این افراد است، تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا اظهار کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباش‌گری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و مطابق قانون وارد عمل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.