انتخابات

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن گفت: در دولت سیزدهم آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی برای احداث چمن‌های مصنوعی، راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی و در حوزه تعمیر و تجهیزات اماکن ورزشی بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص و هزینه شده است.

کمک بیش از ۶ میلیارد تومانی دولت شهید رئیسی در حوزه ورزش بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، رضا غلامی زارع اظهار کرد: امروز الحمدالله در حوزه توسعه و فضاهای ورزشی اقدامات خوبی صورت گرفته است و در حال حاضر به ازای هر نفر یک متر مربع فضای ورزشی روباز و سرپوشیده در شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن گفت: هرچند در حوزه ورزش شهرستان بردسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است ولی هنوز بردسکن نیازمند یک سالن ورزشی استاندارد چند منظوره و یک مجموعه ورزشی ۵۰۰۰ نفری است.

وی همچنین افزود: یک چمن مصنوعی نیز برای شهر بردسکن نیاز است که در مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی ایجاد شود.

غلامی زارع بیان کرد: مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی بردسکن که بیش از ۴۰ سال از قدمت آن می‌گذرد فاقد روشنایی، پیست دو و میدانی، خوابگاه ورزشکاران و جایگاه ویژه است و سکوهای این مجموعه هنوز نیمه تمام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن صورت گرفته است قرار است ۱۰ هکتار زمین برای احداث مجموعه ورزشی ۵۰۰۰ نفری بردسکن اختصاص داده شود که در صورت این مهم می‌توانیم این پروژه را برای شهرستان کددار و در ردیف بودجه‌های استانی و کشوری قرار بگیرد.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهیدو همراهان گفت: برنامه ریزی شده است یکی از اماکن ورزشی شهرستان به نام خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شود.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.