در مراسمی با حضور معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی ، فرمانده سپاه  و نماینده ولی فقیه در سپاه، نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی و تعدادی از روسای ادارات شهرستان بردسکن اولین و مجهزترین باشگاه تخصصی مادر و کودک در این شهرستان افتتاح شد.

راه اندازی اولین و مجهزترین باشگاه تخصصی مادر و کودک در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، فاطمه عطاری، مدیر باشگاه تخصصی مادر و کودک شهرستان بردسکن گفت: در این مجموعه  فعالیت های ورزشی و فرهنگی  برای مادران و کودکان برگزار می‌شود و این افتخار را داریم که باشگاه هیجان مادر و کودک به عنوان بزرگترین و مجهزترین باشگاه در منطقه است که برای اولین بار با پیگیری‌های انجام شده و اخذ مجوز اداره ورزش و جوانان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی عنوان کرد: برای راه اندازی این مجموعه فرهنگی ورزشی بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با فعالیت این باشگاه زمینه اشتغال بیش از ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز فراهم شده است.

عطاری گفت: در این باشگاه وسایل تخصصی متنوع تفریحی و ورزشی برای کودکان و مادران فراهم است و در دهه اول ماه محرم نیز برنامه فرهنگی و مذهبی نیز در این مجموعه ویژه کودکان برگزار خواهیم کرد. این مجموعه شامل خانه بازی کودک، خانه خلاقیت یا خانه کودک، یوگا، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، بازی درمانی  و خنده درمانی است که کودکان  و مادران می‌توانند ساعاتی در روز را در آنجا سپری کنند.

رضا غلامی زارع، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن ضمن قدردانی از مدیریت این باشگاه فرهنگی ورزشی عنوان کرد: شهرستان بردسکن دارای ۱۸ باشگاه ورزشی است که برخی از این باشگاه‌ها مجوز لازم را دارند و باشگاه‌هایی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند به آنها تذکر داده شده است که در مهلت تعیین شده نسبت به اخذ مجوز خود اقدام کنند.

وی همچنین گفت: ظرف دو ماه آینده ۳ باشگاه ورزشی دیگر توسط بخش خصوصی در شهرستان بردسکن راه اندازی می‌شود.

رئیس اداره ورزش جوانان بردسکن با بیان اینکه سه خانه ورزش روستایی در روستاهای عظیم آباد، ماراندیز و زمان آباد از توابع شهرستان بردسکن تا مهرماه افتتاح می‌شود افزود: برای راه‌اندازی هر یک از این خانه‌های ورزش روستایی ۴۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

غلامی زارع گفت: با افتتاح این خانه‌های ورزش روستایی تعداد خانه‌های ورزش روستایی شهرستان بردسکن به ۲۸ خانه ورزشی روستایی افزایش پیدا می‌کند که ۱۲ مورد آن در دولت سیزدهم، دولت شهید آیت الله رئیسی راه اندازی شده است.


خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.