مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: مدیریت بحران آب در دومین کلانشهر کشور و افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب از اولویت های دولت سیزدهم در مشهد است.

افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب از اولویت‌های دولت سیزدهم در مشهد بود

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان با اشاره به اینکه اکنون طرح های بسیار مهم در حوزه آب و فاضلاب مشهد در حال اجرا است، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌های چند سال اخیر و تنش بسیار شدید آبی مشهد اقدامات ارزنده، مهم و ماندگاری توسط دولت سیزدهم در حوزه آب و فاضلاب این شهر صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اضافه کرد: اجرای عملیات اصلاح شبکه خطوط انتقال آب به طول ۳۲۷ کیلومتر و حفر ۲۷۶ حلقه چاه برای تامین آب شرب مشهد از آن جمله است.

وی ادامه داد: با حمایت های وزیر نیرو در دولت سیزدهم، پروژه اجرای ۲۸۷ کیلومتر خطوط انتقال و تکمیل ۹۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب نیز با موفقیت اجرا و به بهره برداری رسید.

اسماعیلیان بیان کرد: در بخش فاضلاب نیز از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و یک باب تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: عملیات اجرایی سه تصفیه خانه فاضلاب با حجم تصفیه ۱۶۴ هزار مترمکعب در شبانه روز نیز در دست اجرا است.

وی افزود: در دولت سیزدهم بیش از ۴۴ هزار انشعاب فاضلاب نیز نصب شده که نقش بسزایی در استفاده مجدد از آب و حفظ محیط زیست و منابع زیر زمینی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.