مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرحله نهایی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در ۲ قسمت مردان و بانوان به ترتیب در تاریخ‌های ۶ تا ۹ خرداد و ۱۳ تا ۱۶ خرداد در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مهدی کاظمی با بیان این که مسابقات مرحله نهایی بخش آوایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش مردان، صبح امروز دوشنبه هفتم خرداد ماه در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس آغاز به کار کرد اظهار کرد: مرحله نهایی بخش آوایی بانوان در تاریخ ۱۳ تا ۱۶خرداد برگزار شود.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این دور از مسابقات در رشته‌های حفظ سه جزء و پنج جزء، رشته‌های دعاخوانی و مداحی و سخنوری، رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم، رشته‌های تحقیق و ترتیل از جمله برنامه‌های روز نخست مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت است.

وی گفت: در این مرحله بیش از ۳۳۶ نفر در گروه مردان و ۲۸۵ نفر در گروه بانوان در ۱۱ رشته شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مداحی، سخنوری، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل به رقابت می‌پردازند.

کاظمی افزود: اختتامیه بخش آوایی مردان در صبح روز چهارشنبه مورخ ۹ خرداد و اختتامیه بخش آوایی بانوان صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۶ خرداد ماه در مشهد برگزار خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین آیین اختتامیه سایر بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره در روز جمعه مورخ ۱۱ خرداد ماه با حضور برگزیدگان پنج بخش ادبی، پژوهشی، فناوری، هنری و معارفی در مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.