انتخابات

عزت الله ضرغامی آب پاکی را روی دست رسانه‌ها و کسانی که در مرود احتمال حضور او در این دوره از انتخابات پیش از موعد ریاست جمهوری گمانه‌زنی می‌کردند ریخت و با قاطعیت گفت: داوطلب نامزدی انی ودهر از ریاست جمهوری نیست.

خیالتان راحت؛ نامزد نیستم/ اگر شورای نگهبان تنگ نظری نکند یکی از رقابتی‌ترین انتخابات ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود

قدس آنلاین: وزیرگردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی که در گذشته  جزو داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود اما صلاحیتش احراز نشد، این روزها یکی از نام‌هایی بوده که در تحلیل‌ها و گمانه‌زنی‌ها برای گزینه های محتمل کاندیداتوری انتخابات مطرح می‌شود اما امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مواجهه با سوال خبرنگاران در این مورد به صراحت و با تأکید گفت: خیالتان راحت نامزد انتخابات نیستم و در رقابت ها شرکت نمی‌کنم.

وی با این حال اظهار داشت: معتقدم که انتخابات پرشوری باید صورت بگیرد اگر شورای نگهبان سخت گیری نکند و تنگ نظری نکند حتما یکی از پرشورترین و رقابتی ترین انتخابات ریاست جمهوری را شاهد خواهیم بود و روح مطهر شهید رئیسی به همین راضی است که این دولت که دولت شهید رئیسی است یک انتخابات پرشور را برگزار کند.

وی سپس به مصوبات دولت در حوزه مسئولیتش اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات کشور ما این است که قانون خوب تصویب می شود ولی در روش‌ها همیشه مشکل داریم. این یکی از آسیب‌های قانونگذاری در کشور ما است. امروز در هیات دولت مصوبه‌ای در زمینه گردشگری مصوب شد. این مصوبه با همکاری وزارت اقتصاد برای تسهیل در کسب و کار بود تا بسیاری از موانعی که برای سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری در آیین‌نامه و رویه‌های گذشته وجود داشت با رای قاطع دولت رفع و راه برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تسهیل شود.

انتاهی پیام/


انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.