علیرضا زاکانی شهردار تهران که این روزها نامش یکی از گزینه های جدی نامزدی و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است امروز در مواجهه با خبرنگاران و سوال آنها در این باره پاسخی دو پهلو و مجهول داد.

پاسخ مجهول زاکانی به احتمال حضورش در انتخابات

علیرضا زاکانی در مقابل این سوال خبرنگار قدس آنلاین که آیا قصدی برای نامزدی در انتخابات دارد یا گروه‌ها و جریانهایی از او برای این منظور مطالبه کرده‌اند، گفت: فعلا برنامه من ساخت و تحویل ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است، به این مراسم بیایید تا آنجا جوابتان را بدهم.

شهردار تهران درباره فضای بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار کرد: فقدان او قابل جبران نیست. رئیس جمهور شهید شخصیت بزرگ دینی، مذهبی و ملی و اجرایی و توانمندی بود و راه وی مستمر است. بحمدالله دولت کار خود را به‌صورت دقیق انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه دو پروژه بزرگ همکاری بین شهرداری و دولت وجود دارد، پروژه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن و  ارائه خدمات معیشتی به مردم (مقرر شده جهات توزیع کالاهای اساسی در قالب سبد های معیشتی در فروشگاه های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار برنامه ریزی شود) که مورد تاکید رئیس جمهور بوده است، اظهار کرد: رئیس‌جمهور بر اجرای این دو پروژه تاکید ویژه داشتند و پیگیر بودند که اجرای آن یک روز هم عقب نیفتاد، به همت دولت و مدیریت شهری کار دنبال می‌شود و امیدواریم که کارهایی که انجام می دهیم روح آن شهید را شاد کند و خدمت به مردم مستمر باشد.

شهردار تهران همچنین اعلام کرد: بزرگراه بعثت و پاستور شرقی در مراسمی به نام شهید رئیسی نامگذاری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.