جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک ازبک استقلال از تداوم حضور در این تیم خوشحال است.

تا نیم فصل بعد قرارداد دارم و در استقلال می‌مانم / ازبک‌ها از همکاری با باشگاه‌های ایرانی حس خوبی دارند

به گزارش قدس آنلاین،او می‌گوید:« استقلال باشگاه بزرگی است و من از ادامه حضور دراین تیم بسیار خوشحالم. روزی که قرار شد به ایران بیایم از چند تیم خارجی دیگر نیز پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم بازی درایران را تجربه کنم. قبلاً بازیکنان بزرگی ازازبکستان در لیگ ایران فوتبال بازی کردند که تجربیات خوبی از این اتفاق مهم داشتند. برای من هم بازی در استقلال به مانند یک اتفاق شیرین بود و از صمیم قلب هواداران این باشگاه را دوست دارم. آن‌ها قبل از حضورم دراستقلال پیام‌های بسیاری را برای من ارسال کردند و حالانیز که برای این تیم بازی می‌کنم برای من فضای خوبی ایجاد کرده‌اند تا در ایران احساس غریبی نکنم».

ماشاریپوف درباره اینکه قراردادش با باشگاه استقلال چه زمان به پایان می‌رسد، این توضیحات را داد:« قرارداد من نیم فصل اول لیگ بعد با استقلال تمام می‌شود. روزی که بااستقلال قرارداد بستم برای یک فصل و نیم این قرارداد منعقد شد اما مسئولان باشگاه استقلال از من رضایت کافی دارند و خواستند قراردادم را بازهم بیشتر کنم. احتمالاً قبل از شروع فصل نشستی با مسئولان باشگاه استقلال برگزار خواهیم کرد تا درباره تداوم همکاری با هم صحبت کنیم. قصد داریم درباره افزایش قرارداد صحبت‌هایی انجام دهیم. شاید یک فصل دیگر بااستقلال قرارداد جدید امضا کنم».

کاپیتان ازبکستان درباره اینکه گفته می‌شود یک بازیکن ازبک دیگر مورد توجه استقلال قرار گرفته این واکنش را نشان داد:« درجریان این مسائل نیستم اما همه ازبک‌ها از همکاری با باشگاه‌های ایرانی حس خوبی دارند. ما دو کشور دوست و نزدیک به هم هستیم. ایرانی‌هایی هم در کشور ما حضور دارند که درباره تجربه زندگی در ایران از من سؤال می‌کنند. قطعاً اگر یک بازیکن ازبک دیگر به استقلال بیاد و درکنار او بازی کنم خیلی خوشحال می‌شوم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.