استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر تداوم راه امام خمینی (ره) و شهدا گفت: از مراسم ارتحال امام (ره) باید به عنوان فرصتی برای معرفی مسیر انقلاب و شهدا به نسل جدید استفاده کنیم.

ضرورت آگاهی مخاطب جوان از نهضت امام خمینی (ره) و شهدا

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، چهارشنبه ۹ خرداد یعقوبعلی نظری در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر نوآوری در برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام (ره) اظهار کرد: از چنین فرصت‌هایی باید برای ایجاد نگاه مبنایی و معرفی نهضت امام (ره) و شهدا به نسل جدید استفاده نماییم.

استاندار خراسان رضوی گفت: آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌های انقلاب، زنده نگهداشتن یاد امام و تجدید میثاق با امام راحل، شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در تهران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با فراهم کردن شرایط برگزاری یک انتخابات قوی و پرشور زمینه تداوم راه شهدای عزیز خدمت را فراهم کرده‌ایم.

نظری بر تداوم تلاش و خدمت در ادامه دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: پروژه‌های متفاوتی در دستور کار داریم که بخشی بهره‌برداری و بخشی، عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.