ثبت‌نام دوره جدید تربیت مربی مهدالرضا(ع) شامل آموزش قرآن به روش قصه و بازی از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی به صورت ملی آغاز شده است.

ثبت‌نام دوره جدید تربیت مربی مهدالرضا(ع) در سراسر کشور آغاز شد

 ثبت‌نام دوره جدید تربیت مربی مهدالرضا(ع) از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی به صورت حضوری و مجازی آغاز شده است که از جمله شرایط حضور می‌توان به داشتن سن زیر 40 سال و حداقل مدرک دیپلم اشاره کرد. 
تمامی شرکت‌کنندگان در این طرح باید دوره تجوید مقدماتی را گذرانده باشند. تکلم روان و آشنایی با مهارت‌های تدریس قرآن، احکام و مهارت ارتباط با کودکان و اعتقاد به دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهرت اخلاقی و سلامت جسمانی نیز از دیگر ویژگی‌های لازم برای متقاضیان تدریس در مهدالرضا(ع) است. 
متقاضیان پس از برگزاری یک دوره آموزشی ۵۰ ساعته که در دو شیفت صبح و بعدازظهر به صورت حضوری یا مجازی برگزار می‌شود، در طول یک هفته براساس محتوای ۷جلد کتاب آموزشی مهدالرضا(ع)، آموزش‌های روخوانی قرآن به روش قصه وبازی و آموزش آیات و روایات موضوعی با مفهوم کودکانه و سیره معصومین (ع) و آشنایی با مناسبت‌های ملی و مذهبی را فرا می‌گیرند. بعد از اتمام دوره آموزشی آزمونی از افراد گرفته می‌شود که در صورت قبولی، گواهینامه‌ای از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی برای آنها صادر خواهد شد. 
علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت Markazquran.razavi.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های  ۹-۳۲۲۹۰۸۷۶-۰۵۱ داخلی ۱۱۳ و۱۱۴ تماس حاصل کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.