حزب‌الله عراق از اقدام ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم صهیونیستی حمایت و اعلام کرد که حملات ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به مردم یمن پس از ناتوانی استکبار صورت گرفته است

حمایت حزب‌الله عراق از ارتش یمن در محاصره دریایی اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، کتائب حزب الله تاکید کرد که حملات ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به مردم یمن پس از ناتوانی استکبار در شکستن محاصره کشتیرانی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

حزب‌الله عراق افزود: ما تاکید می کنیم دشمن از ما ضربه دریافت خواهد کرد و از ارائه هرگونه حمایت به برادران یمنی خود در نبرد حق علیه باطل دریغ نخواهیم کرد.

 شب گذشته جنگنده‌ای ائتلاف آمریکا و انگلیس به ساختمان رادیو الحدیده و بندر الصیف در الحدیده یمن تجاوز هوایی کردند و این حمله 16 نفر شهید و 41 نفر زخمی برجای گذاشت.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن به دنبال این تجاوز نظامی گفت که ائتلاف آمریکایی-انگلیسی در این حمله سایت های غیرنظامی مانند ساختمان رادیو الحدیده و گارد ساحلی در بندر الصلیف را هدف قرار دادند و به کشتی های تجاری آسیب رساندند.

سریع افزود که ائتلاف آمریکا- انگلیس شهروندان یمنی را هدف قرار داد که مغایر با قوانین بین‌المللی و جنایت جنگی به تمام معناست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.