سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هراس دشمن این است که گفتمان انقلاب اسلامی مورد پذیرش افکار عمومی جهان قرار بگیرد.

سخنگوی سپاه پاسداران:   دشمن از گفتمان انقلاب اسلامی هراس دارد

 به گزارش قدس آنلاین ، سردار رمضان شریف در همایش مدار امید، گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان که با حضور مسئولین استانی و کارکنان سپاه انصارالحسین(ع)، مسئولین روابط عمومی حوزه‌های مقاومت و خبرنگاران همدان در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا به ویژه ۸ هزار شهید استان همدان و شهید رئیسی و همراهانش اظهار کرد: همه این خیرات، برکات و پیشرفت‌های مردم مرهون مجاهدت‌ها، تلاش و رهبری‌های حکیمانه امام راحل در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امروز ۴۵ سال با سرافرازی و سربلندی و الهام بخشی، انقلاب اسلامی به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۵ سال از رهبری حکیم انقلاب اسلامی می‌گذرد، افزود: دشمنان ما همچنان مصمم و پا به رکاب البته قدری از نفس افتاده برای مبارزه با انقلاب و گفتمان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفتمانی که برگرفته از قرآن کریم، وحی الهی، قوانین پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است همچنان درخشش و الهام بخشی خود را در سطح بین المللی دارد و دشمنان همچنان به دنبال خاموش کردن این چراغ نورانی هستند.

وی  افزود: همه کسانی که با حاکمیت دین خدا و آنچه که موجب سعادت بشر است، مخالف هستند در یک طرف ایستاده‌اند و گفتمان انقلاب اسلامی که راه نو را برای حکمرانی و اداره جوامع پیش پای ملت‌ها گذاشته است یک طرف ایستاده است.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هراس دشمن این است که گفتمان انقلاب اسلامی مورد پذیرش افکار عمومی جهان قرار بگیرد و طومار مستکبرین را در هم بپیچد.

وی گفت: ما تنها کشوری هستیم که در طول ۴۵ سال گذشته در صدر اخبار رسانه‌های عالم بوده و هستیم و زیر ذره‌بین دشمنان قرار داریم، هرچند تلاش می‌کنند کاستی‌های ما را برجسته و داشته‌های ما را کوچک نشان دهند، اما خورشید هرگز پشت ابر نمی‌ماند.

سردار شریف تصریح کرد: ۴۵ سال است که مردم ما به تأسی از امام (ره) و رهبر معظم انقلاب فریاد می‌زنند که اسرائیل نژادپرست است، حکام اسرائیل غاصب و وحشی هستند و به هیچکدام از اصول و قوانین اداره جوامع بشری پایبند نیستند و فقط خود را می‌بینند و دیگران را به عنوان انسان‌های درجه دو و سه می‌شمارند و آقایی و سروری را برای خود قائل هستند.  

وی با اشاره به اینکه کلیدواژه ثابت بیانات رهبر معظم انقلاب همواره موضوع اول بودن مسئله فلسطین بوده است، ابراز کرد: ۴۵ سال طول کشید تا افکار عمومی جهان به ماهیت رژیم صهیونیستی و درستی نگاه و چشم‌اندازی که امام(ره) ترسیم کرده بود و رهبر معظم انقلاب آن را امتداد دادند و درستی راه و استراتژی امام(ره) و جمهوری اسلامی در نگاه به این موضوع و سایر وعده‌های امام (ره) پی ببرند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شریف با بیان اینکه در این ایام که متعلق به امام خمینی(ره) است آن نامه سرتاپا حکمت‌آمیز امام راحل به گورباچف را هرگز فراموش نکرده‌ایم، عنوان کرد: خدا را شاکریم که در ۴۵اُمین سالگرد پیروزی انقلاب مجدد نامه حکمت‌آمیز رهبر معظم انقلاب را به دانشجویان و اساتید آمریکایی شاهد هستیم چراکه رهبران سیاسی آمریکا لیاقت خطاب قرار دادن این نامه را نداشتند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم که به ملت ایران و امت اسلامی توفیق داد که این راه نورانی را رهبر معظم انقلاب ادامه دهند، گفت: مردم ما در ایران لذت امامت را چشیدند و ۴۵ ضمن اداره این کشور آن را به کشوری الهام بخش، صاحب پیام و منزلت در دنیا تبدیل کردند، به گونه‌ای که شاهد بودیم که بعد از شهادت رئیس جمهور و همراهانش بخش عمده‌ای از دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام قدرتمند، استوار و مستحکم نگاه کرد.

سردار شریف با اشاره به حضور هیئت‌های متعددی که با سطوح بالا برای ادای احترام به ملت و شهیدان سرافراز ایران به ایران آمدند، اضافه کرد: همه دنیا و مستکبرین ۴۵ سال تلاش کردند که ما منزوی شویم اما امروز در جریان هستیم که چه کسی منزوی است؛ امروز منفورترین رژیم روی کره زمین صهیونیست‌ها و ارباب آنها آمریکایی‌ها هستند و درستی راه امام (ره) و استراتژی ایران قابل مشاهده است.

وحدت و امید دو اولویت مهم کشور است

وی با اشاره به برگزاری همایش مدار امید خاطرنشان کرد: مدار امید می‌خواهد همین پیام را به افکار عمومی دنیا بدهد، برای ما دو مسئله در کشور مهم است و تلاش دشمن بر این دو مسئله است؛ وحدت برای ما اولویت اول است و دوم امید به آینده اولویت بالایی است که دشمن برخلاف این عمل می‌کند و به دنبال گرفتن امید از این سرزمین است.
معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران به مولفه‌های مدار عملیاتی دشمن اشاره و ابراز کرد: دشمن تلاش می‌کند با تولیدات رسانه‌ای خود با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای و نخبگان حرفه‌ای در این امر به جوانان و ملت عزیز ما و به ویژه کسانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند، بگوید که شرایط امروز ما یک شرایط بحرانی است، سراسر دنیا در آسایش و رفاه و صلح است و هرچه مشکل است داخل این جغرافیا است در حالی که توسعه، پیشرفت، رفاه، آسایش و امنیت ما در طول این ۴۵ سال گذشته در مقایسه با کشورهایی که با آمریکا و غرب مراوده داشتند قابل مقایسه نیست.
وی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی مثل خورشید می‌درخشد و محور مقاومت که محصول انقلاب اسلامی است محبوب‌ترین واژه در بین امت اسلامی است؛ گفتمان انقلاب اسلامی بود که عملیات طوفان الاقصی را آفرید، نگاه رزمندگان حماس و جهاد اسلامی برگرفته از گفتمان امام (ره) و الهام بخشی از دفاع مقدس است که رویکرد مقاومت را انتخاب کردند.
سردار شریف با بیان اینکه امروز غزه را هم به عنوان اولین هدف در جنگ ۶ روزه اشغال کردند، گفت: در جنگ ۳۳ روزه، صهیونیست‌ها اولین شکست نظامی را تجربه کرده و اولین ضرب شست را از شیعیان لبنان دریافت کردند.
وی ادامه داد: ای کاش جوانان ما با نحوه اشغال این سرزمین توسط صهیونیست‌ها آشنا بودند و از میزان حمایت آمریکایی و غربی‌ها از صهیونیست‌ها مطلع بودند، آن زمان ارزش عملیات طوفان الاقصی را که فرو ریختن هیمنه نظامی، امنیتی، دیپلماسی و افکار عمومی صهیونیست‌ها بود، متوجه می‌شدند.
معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۷۴ سال بر این استراتژی استوار بودند که اینجا قلعه امن و تسخیرناپذیر است و این را در اذهان با امپراطوری رسانه به خوبی جا انداخته بودند، گفت: انقلاب اسلامی با نامگذاری روز جهانی قدس و تاکیدات موکد رهبری نگذاشت استراتژی صهیونیست‌ها در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین محقق شود و امروز شاهد هستیم که مسئله فلسطین، حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی نقل محافل رسانه‌ای و افکار عمومی دنیا شده است.
وی بیان کرد: این سیل جمعیتی که مشاهده می‌کنید بیان کننده فرو افتادن پرده‌ای است که صهیونیست‌ها پشت آن پنهان شده بودند و از خودشان انسان‌های متمدن، مبادی آداب و رعایت کننده حقوق بشر جلوه داده بودند و در هشت ماه افکار عمومی دنیا شاهد بود که اینها چگونه یک شهر بدون پدافند با جمعیت میلیونی را بمباران کردند، بر هیچ چیز رحم نکردند و با یاری و قدرت خداوند نیز به هیچ دستاوردی نرسیدند و به گفته فلسطینی‌ها مجموع تلفات آنها کمتر از ۲۰ درصد است.
سردار شریف افزود: صهیونیست‌ها نتوانستند به سازمان رزم حماس ضربه‌ای وارد کنند چراکه خداوند پشت و پناه آنها بود و صحنه را به گونه‌ای طراحی کردند که یک غزه روی زمین و یک غزه زیر زمین باشد که غزه زیر زمین قدرتمندتر از غزه روی زمین در مقابل صهیونیست‌ها نمایان شد.
وی ابراز کرد: تحولاتی که یکی پس از دیگری رخ می‌دهد مبیّن این است که انقلاب اسلامی توفنده پیش می‌رود و تهدیدات را به فرصت‌های طلایی تبدیل می‌کند و این ذات انقلاب است؛ این انقلاب متکی به حضرت ولیعصر(عج) است و ما اعتقاد عمیق و باور به قرآن کریم و آموزه‌های پیامبر(ص) داریم که تا زمانی که ما برای سعادت ابناء بشر تلاش می‌کنیم پیروزی از آن ما است و هیچ ترس و هراسی نداریم چراکه ما امام و رهبری حکیم داریم.
معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش و برخورد رهبر انقلاب با سعه صدر و طمأنینه عنوان کرد: با وجود اینکه عزیزانی را از دست دادیم اما هیچوقت زانوی غم بغل نمی‌گیریم چراکه این را انقلاب و رهبر معظم انقلاب به ما آموخته است و از ما این را می‌خواهد؛ ما هر تهدیدی را باید به فرصت و بهتر از قبل تبدیل کنیم.
وی تصریح کرد: دشمنان جنگ تحمیلی را بر ما وارد کردند که انقلاب ما را متوقف و کشور و مردم ما را تحقیر کنند اما فرزندان این سرزمین به برکت رهبری امام(ره) و مقام معظم رهبری این تهدید را تبدیل به فرصت طلایی کردند که یکی از آنها در عملیات «وعده صادق» بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.