انتخابات

سرمربی سپاهان می‌گوید با سپاهان نمی‌توان جام گرفت و اینجا خوشحال نیست.

مورایس: به خودم صفر می‌دهم/ اینجا خوشحال نیستم

به گزارش قدس آنلاین، ژوزه مورایس پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل شمس آذر اظهار کرد: ابتدا به عملکرد خوب‌مان در این فصل تبریک بگویم. امسال توانستیم بیش‌تر در لیگ گل بزنیم و این نشان دهنده عملکرد خوب ما بود. به شهریار هم بابت آقای گلی تبریک می‌گویم و به تیم قهرمان هم تبریک می‌گویم. امیدوارم برای ادامه بازی‌ها حمایت هواداران را داشته باشیم چون می‌دانیم گل‌گهر (در بازی حذفی) اصلا تیم ساده‌ای نیست.

او درباره فصل پرحاشیه تیمش گفت: ابتدا باید بگویم داور امروز خوب بود. در بازی‌های آخر لیگ داورها بی طرفانه سوت زدند. قضاوت داورها در لیگ‌مان بهتر شده است. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و دوست دارم تمرکزم روی کار خودم باشم. ما بیش‌تر باید سعی کنیم به عملکرد خودمان نگاه کنیم. من هم اشتباهاتی داشتم و این اشتباهات باعث شد نتوانستیم جایگاه بهتری در لیگ داشته باشیم. امسال امیدوار بودم که تصمیمات بهتری بگیریم و عملکرد بهتری داشته باشیم و این چیزی است که حس می‌کنم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: پرسپولیسی‌ها قهرمان شدند و بهتر از دیگران بودند. در قسمت‌هایی از ما بهتر بودند که ما از آن‌ها بهتر نبودیم و این باعث قهرمانی‌شان شد. برای استقلال هم متاسفم. آن‌ها بیش‌تر مدت فصل صدرنشین بودند و حیف شد که نتوانستند عنوان قهرمانی را به دست آورند. حس هم‌دردی را به هواداران استقلال اعلام می‌کنم.

مورایس درباره نمره‌ای که در دو فصل گذشته به خود می‌دهد، گفت: من به خودم نمره صفر می‌دهم. فصل پیش هم به خودم صفر می‌دهم چون من هیچ جامی نبردم.

او در پایان اضافه کرد: من برای سال بعد می‌خواهم صحبت کنم. درباره فوتبال ایران می‌خواهم حرف‌هایم را بزنم. من آن‌چنان این‌جا خوشحال نیستم اما می‌شود حس خوبی برای آینده داشت. با این حال اینجا و با سپاهان نمی‌توان جام گرفت. سال دیگر هم سه تیم در لیگ نخبگان خواهید داشت که ممکن است یکی بالا نیاید. باتوجه به مباحث اسپانسرینگ درباره استقلال و پرسپولیس اتفاق خیلی خوبی است که می‌شنوم. نمی‌خواهم درباره تیم‌های کوچک صحبت کنم ولی با بودجه‌ای که داریم، اگر با همه صادق باشم، فکر می‌کنم که بسیار سخت خواهد بود که بخواهیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم. مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال کوچک هستیم.

او اضافه کرد: باتوجه به پیشنهاداتی که از باشگاه‌های مختلف دارم، باید بگویم این سقف بودجه به تیم‌های ایرانی در رقابت‌های بین المللی فرصتی نخواهد داد. ایران بسیار بزرگ و قدرتمند است و این مایه تاسف است که ضعف خودمان را نشان دهیم. در نقطه‌ای که دیگر کشورها قدرت خودشان را به رخ می‌کشند. باید به یک تصمیم خوبی برسیم که ایران باعث غرور شود و تیم‌های ایرانی باعث غرور همه ایرانی‌ها شوند. در رقابت‌های آسیایی تعداد بازیکنان خارجی را افزایش دادند. باید ببینیم چطور می‌توانیم رقابت برابری داشته باشیم. ما در ایران مردمان خوبی داریم. ما باید این را متوجه شویم که چطور می‌توانیم لیگ بهتری داشته باشیم تا بهترین لیگ آسیا باشیم. ما پتانسیلش را داریم.

مورایس در پایان گفت: من همه ایرانی‌ها را دوست دارم و باعث افتخار است که کنارتان بودم. آینده را هم نمی‌توانم پیش بینی کنم اما خیلی خوب بود کنارتان بودم. در پایان باید بگویم «ایران! یالا»

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.