۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 991179

جانشین فرمانده انتظامی سبزوار گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق به کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک از یک خودرو عبوری در جنوب این شهرستان شدند.

۴۵ کیلوگرم تریاک در سبزوار کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ مهدی هادیان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودرو سواری از طریق جاده سبزوار- بردسکن، پیگیری این مساله در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سبزوار با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی، خودرو مورد نظر را در محور بردسکن شناسایی کرده و پس از انتقال مواد به مخفیگاه، وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در این عملیات ۴۵ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه متهمان کشف، ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری آنان توقیف شد که بنا به دستور تخصصی مقام قضایی، تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ هادیان همچنین از برخورد مرگبار یک دستگاه کامیون با موتورسیکلت و مرگ راکب موتور در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این تصادف دیشب در میدان سربداران به سمت جاده مشهد روی داده بود که گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد راکب موتورسیکلت به شدت مصدوم شده که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شد اما به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.