فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: سه مولفه مردم‌داری، اطاعت از ولایت و گفتمان با دنیا سه مولفه اصلی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بود که سطح توقع مردم را نسبت به رئیس‌جمهور آینده افزایش داد.

مردم رئیس‌جمهوری را انتخاب می‌کنند که مشی شهید رئیسی را داشته باشد

به گزارش قدس خراسان، سردار غلامرضا احمدی در آیین بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) که به همت هیئت رزمندگان سید الشهدای شهرستان بردسکن برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران مقطع فوق‌العاده حساسی را پیش رو دارند، اظهار کرد: مادامی که در خط و مسیر ولایت باشیم و مشارکت مردم را در همه صحنه‌ها داشته باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل ایران اسلامی قد علم کند.

وی عنوان کرد: اگر از اصول انقلابی و ارزشی دست برداریم، این دشمن جسورتر می شود ولی حضور در صحنه ملت ایران در تمامی صحنه‌ها به ویژه حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه شهید آیت‌الله رئیسی دشمنان را در اهداف خود ناکام و معادلات آن‌ها را علیه نظام بر هم زد.

این یادگار دوران ۸ سال دفاع مقدس افزود: تصمیم اصلی را مردم در هشتم تیر ماه پای صندوق‌های اخذ رای خواهند گرفت و به فردی به عنوان منتخب خود رای خواهند داد که همان روحیه خدمت‌رسانی، مردم‌داری و اطاعت از ولایت فقیه رئیس‌جمهور شهید را داشته باشد.

احمدی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با تمام قوت و قدرت از حیثیت ملت ایران دفاع کرد و هرچند به لحاظ رفاهی به خاطر چاله‌های عمیقی که دولت قبلی به یادگار گذاشته بود، نتوانست در ادامه خدمت مردم لذت آن را بچشد، افزود: نوع نگاه و خدمت رئیس‌جمهور شهید ایثار، مقاومت، مردم‌داری و راهگشا در عرصه بین‌المللی بود.

وی افزود: با طوفان الاقصی که به پا شد دشمن شکست خورد و همواره دست و پا می‌زند ولی نمی‌تواند این شکست را علنی کند.

وی به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی اشاره کرد و افزود مقام معظم رهبری در این نامه خطاب به دانشجویان آمریکایی اظهار داشتند شما در جبهه مقاومت ایستاده و دارید مقاومت می‌کنید.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: شهدا با اطاعت از ولایت در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته با حضور در صحنه تکلیف خود را به خوبی انجام داده‌اند و با پیروی از ولایت و خط و مشی شهدا با حضور در پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه یک بار دیگر عشق و وفاداری خود را به نظام و رهبری ابراز می‌کنند و هر رای آن‌ها به مثابه تیری بر قلب دشمنان خواهد بود.

احمدی بیان کرد: ملت ایران در این آزمایش بزرگ سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد و فردی را به عنوان جایگزین شهید آیت‌الله رئیسی انتخاب خواهند کرد که مردم‌دار و حرف شنوی و اطاعت از ولایت داشته باشد. حضرت امام خمینی‌(ره) برای ملت ایران تنها یک مرجع تقلید نبود، بلکه بنیان‌گذار انقلابی شکوهمند و هدایت‌کننده مسیر نهضت اسلامی بود و اکنون با گذشت ۳۵ سال از ارتحال آن پیشوای بزرگ دینی با شعار محوری امام وعده‌های صادق، ضرورت بازخوانی راه و روش آن پیر فرزانه بیشتر از گذشته احساس می شود.

وی افزود: امام راحل در ایجاد تحول در نظام بشری نیز سرآمد است وابعاد شخصیتی این بزرگوار از ابن سینا وشیخ طوسی به مراتب بالاتر است .

احمدی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عزت و قدرت مؤمنین را حفظ کرد و همواره جهاد تبیین انجام داد، عنوان کرد: اکنون قوی‌ترین  موضع را در جهان اسلام مقام معظم رهبری دارند و عزت مؤمنین را در جهان اسلام حفظ کرده‌اند و ضروری است نسل امروز با زوایای شخصیتی امام بیشتر آشنا شوند.

مرثیه‌سرایی علی ساعدی مداح اهل بیت(ع) کربلایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.