استقلال برای تمدید خودکار قرارداد مهرداد محمدی فقط امروز فرصت دارد.

شفاف‌سازی قرارداد مهرداد محمدی با استقلال / دوساله به شرط رضایت سال اول!

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد محمدی یکی از خریدهای بزرگ استقلال در ابتدای فصل بود. بازیکنی که ابتدا با قراردادی دوساله به جمع آبی‌ها پیوست ولی در ادامه قرارداد وی توسط علی خطیر مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، اصلاح شد.

قراردادی که مهرداد در ابتدا و در زمان مدیریت حجت کریمی سرپرست وقت باشگاه با استقلال منعقد کرده بود، دوساله بود که برای فصل اول مبلغ ۳۳ میلیارد تومان و برای فصل دوم ۴۰ میلیارد تومان توافق شده بود.

اما در ادامه و با روی کار آمدن علی خطیر و زمان کم کردن مبلغ قراردادها، قرارداد مهرداد محمدی در سال اول با مبلغ ۲۸ میلیارد تومان تقلیل پیدا کرد که البته این قرارداد دوساله ماند و بند رضایت باشگاه برای سال دوم به آن اضافه شد و با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی، امکان تمدید در صورت رضایت باشگاه را با افزایش ۲۵ درصدی داشت.

طبق قوانین جدید، باشگاه‌ها می‌توانند در صورت رضایت از بازیکنی که قرارداد دوساله به شرط تمدید در سال دوم دارد، با ارسال نامه به سازمان لیگ و خود بازیکن در موعد زمانی مقرر، قرارداد را به صورت خودکار تمدید کنند که این موضوع برای مهرداد محمدی هم صادق است.

بنابراین استقلال طبق همان قرارداد فقط یک روز فرصت دارد در صورت اینکه می‌خواهد با مهرداد محمدی ادامه دهد، نامه نگاری‌های لازمه را انجام دهد که در این صورت قرارداد فصل بعد محمدی ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت و برای فصل بعدی ۳۵ میلیارد تومان خواهد شد؛ مبلغی نزدیک به توافق مهردادمحمدی با حجت کریمی سرپرست وقت استقلال!

این نشان می‌دهد کاهش قرارداد توسط علی خطیر، به نفع منافع باشگاه استقلال بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.