انتخابات

امام جمعه بردسکن با توجه به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه گفت: انتخابات نقطه اقتدار کشور و وحدت ملی است و مردم را امیدوار می‌کند.

انتخابات نقطه اقتدار کشور و وحدت ملی است

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بردسکن ضمن تسلیت سالروز شهادت جوادالائمه ابن رضا(ع) به ابعاد زندگانی امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: امام جواد(ع) در سن هشت سالگی به امامت رسیدند و دوره امامت این امام ۱۷ سال بوده و در سن ۲۵ سالگی به شهادت رسیدند.

امام جمعه بردسکن ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اشاره کرد و افزود: هرچند شهادت این عزیزان برای ملت مصیبت بود ولی زمینه امتحان دیگری را برای ملت فراهم آورد.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات دو گروه دلدادگان و دل‌بریدگان از انقلاب به صحنه آمده‌اند که دسته اول شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی می‌دانند اما دل‌بریدگان از انقلاب به دنبال تحریف انتخابات هستند.

امینی با بیان اینکه انتخابات نقطه اقتدار کشور و وحدت ملی است و مردم را امیدوار می‌کند، ادامه داد: دل‌بریدگان از انقلاب به‌دنبال این هستند که در انتخابات تفرقه و بدبینی ایجاد کنند و با دشمن همراه شده‌اند که انتخابات را تحریف کنند. 

امام جمعه بردسکن افزود: این گروه می‌خواهند انتخابات را در مرحله اول تضعیف کنند که حضور مردم را در پای صندوق اخذ رأی کمرنگ جلوه دهند. 

وی اضافه کرد: این گروه بحث تهدید انتخابات را نیز در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند که اگر رد صلاحیت شوند یا مردم به آنها رای ندهند، اعلام کنند که این بدترین انتخابات بوده و هزینه نظام را افزایش دهند. 

امینی متذکر شد: افرادی که کاندیدای ریاست جمهوری شده‌اند، اقدامات و فعالیت‌های خود را از هم اکنون آغاز کرده‌اند.

امام جمعه بردسکن افزود: ملت با بصیرت و آگاه ایران در هشتم تیر ماه با حضور خودشان در پای صندوق اخذ رأی پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی‌های دشمنان می‌دهند، ملت ما ملت آب دیده‌ای هستند و هرگونه اقدامات بدخواهان نظام و دشمنان به نوعی آب در هاون کوبیدن است.

وی ادامه داد: اگر کسانی رد صلاحیت شوند، هر چقدر دست و پا بزنند، ملت ایران از آنها حمایت نمی‌کند.

امینی از مردم خواست به هوش باشند و فریب شعارهای افراد را نخورند و به جریانی رأی دهند که در خط و مسیر ولایت و روش و سلوک شهید رئیسی در حوزه مدیریت اجرایی باشد.

امام جمعه بردسکن ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد ماه، گفت: با توجه به فصل برداشت محصولات غلات کشاورزان نسبت به پرداخت زکات اهتمام جدی داشته باشند و چک لیست میزان پرداخت زکات خود را نیز به دبیرخانه شورای زکات شهرستان اعلام کنند. 

امینی با گلایه از شهرداری برای نصب برخی از نمادها در سطح شهر، بیان کرد: برخی از این نمادها با فرهنگ دینی مردم بیگانه است که نیاز است شهرداری و شورای اسلامی از نصب این گونه نمادها به صورت جدی پرهیز و نسبت به جمع‌آوری آن‌ها نیز اقدام کند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.