معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱۹ پروژه عمرانی با حدود ۲۷۶ هزار متر مربع زیر بنا در سطح دانشگاه علوم پزشکی در حال اجراست.

۱۱۹ پروژه عمرانی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجراست

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علیرضا مسلم اظهار کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی کل پروژه‌های عمرانی در حال اجرا اعم از احداث  توسعه و بهسازی بیش از ۶۵ درصد است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ۳۵ پروژه از ۱۱۹ پروژه مربوط به حوزه درمانی با زیربنای ۱۶۰۷۴۳ متر مربع تعلق دارد تصریح کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق با زیربنای ۵۶۰۰۰ متر مربع و پیشرفت کل ۲۰ درصد و بیمارستان گلبهار با زیربنای ۱۰۶۰۰ متر مربع و پیشرفت کل ۹۰ درصد از جمله مهم‌ترین پروژه‌های درمانی به شمار می‌رود.

وی ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه در حوزه بهداشت نیز در حال تقویت و توسعه زیرساخت‌ها است اضافه کرد: ۷۹ پروژه بهداشتی با زیربنای ۲۹۶۷۳ متر مربع در حال اجراست که مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرکز جامع زائرسرای چمن، ستاد مرکز بهداشت شهرستان کلات و مرکز جامع سلامت احمد آباد فریمان اشاره کرد.

مسلم با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ یکی از سال‌های پرکار این معاونت در حوزه توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت بوده است افزود: عملیات عمرانی تعداد ۱۹ پروژه با زیربنای ۱۳۳۵۷ متر مربع در سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.