انتخابات

دبیرکل حزب‌الله در سالروز ازدواج امیرالمؤمنین، حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(ع) که در لبنان به‌عنوان هفته مقام خانواده شناخته می‌شود، پیامی برای مجاهدان لبنانی و خانواده‌هایشان صادر کرد.

پیام سید حسن نصرالله برای رزمندگان لبنانی و خانواده‌های آنها

به گزارش قدس آنلاین، سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا علیها السلام که در لبنان به‌عنوان هفته «بزرگداشت مقام خانواده» در نظر گرفته می‌شود، پیامی برای رزمندگان لبنانی و خانواده‌های صبور آنها فرستاد.

متن کامل این پیام به‌شکل زیر است:

برادران مجاهد و خانواده‌های صبور و مجاهد آنها، سلام و رحمت و درود خداوند بر شما باد.

در فضای پربرکت سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین علی‌بن ابی‌طالب علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا علیها السلام، دو نور الهی، و هفته خانواده در حزب‌الله صمیمانه‌ترین تبریک و تهنیت‌ها را به شما ابراز می‌کنم. از خداوند بخشنده و مهربان می‌خواهم که نعمت جهاد در راه خود و ثباتِ قدم در مسیر ولایت و مقدمه‌سازی برای ظهور قائم آل‌محمد را که جان ما فدای قدوم مبارک ایشان باد، به همه ما عطا کند.

سید حسن نصرالله , حزب‌ الله لبنان ,

در سایه جهادی که در جبهه حمایت از عملیات طوفان الاقصی داریم و در برابر چالش‌های فرهنگی و اجتماعی که جامعه ما و خانواده‌هایمان را فرا گرفته است، به برادران و خواهرانم توصیه می‌کنم که به مراقبت از همسران، فرزندان و خانواده‌های خود توجه داشته باشند و به امور آنها اهمیت زیادی بدهند، با نیکی، توجه، محبت و خدمت به این امر اهتمام ورزند؛ زیرا هیچ‌کس جز دوست یا شهید در خدمت خانواده نیست.

این مناسبت (هفته خانواده) به الگوی نمونه در ازدواج و تربیت که در وجود امام علی و فاطمه زهرا تجسم یافته است می‌پردازد و ما از آنها درس‌های فداکاری، احترام، همکاری میان همسران، رعایت احکام شرعی، صبر بر دشواری‌ها و مصیبت‌های دنیا، جهاد زن کنار همسرش در همه موقعیت‌ها به‌عنوان شریک جهاد، توجه به تربیت دینی، قرآنی و جهادی را می‌آموزیم تا این ارزش‌ها در فرهنگ خانواده‌های مجاهد ما زنده بماند و یک زندگی سعادتمندانه در دنیا داشته باشیم و در آخرت هم به سعادت واقعی کنار خداوند برسیم.

از خداوند متعال می‌خواهم که با عطای صبر و پیروزی نزدیک، بر مجاهدان ما و خانواده‌هایمان منت بگذارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.