۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 992878

رییس بیمارستان پیوند اعضای منتصریه گفت: خانواده «علی اسعدی» یکی از بازیکنان فوتسال مشهد به اهدای عضو فرزندشان رضایت دادند.

اعضای بدن فوتسالیست مشهدی اهدا شد

به گزارش قدس خراسان، محسن علی اکبریان اظهار کرد: علی اسعدی بازیکن تیم فوتسال مشهد پس از رضایت خانواده برای تأیید نهایی مرگ مغزی و انجام فرایند اهدای عضو، از بیمارستان جواد الائمه (ع) به بیمارستان منتصریه منتقل شد و هم اکنون در آی سی یو مرگ مغزی این بیمارستان بستری است.

رئیس بیمارستان پیوند اعضای منتصریه از اقدام تحسین برانگیز خانواده ایثارگر اسعدی قدردانی کرد و افزود: این اقدام نشان از روح بزرگ و نوع دوستی خانواده ایثارگر دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدا عضو در جامعه است.

وی افزود: پس از تأیید نهایی مرگ مغزی و انجام آزمایش‌های تکمیلی، اعضایی که قابلیت اهدای عضو را داشته باشد به بیماران نیازمند اهدا و و پیوند خواهد شد.

گفتنی است؛ علی اسعدی که فصل گذشته با تیم سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال ایران توپ می‌زد، بعد از پایان مسابقات به صورت شخصی در حال تمرین بود که زمان استراحت در منزل دچار مشکل قلبی و در راه اعزام به بیمارستان ایست قلبی شد.

تلاش‌ها برای احیای این بازیکن مثمرثمر واقع شد و وی به کما رفت و بعد از ۱۷ روز، سرانجام با علائم مرگ مغزی برای تأیید نهایی مرگ مغزی به بیمارستان پیوند اعضای منتصریه مشهد منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.