اولین نشست شورای راهبری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با حضور اعضای منتخب شورای راهبری کانون‌های مساجد استان تهران برگزار شد.

برگزاری اردوی تابستانی برای ۳ هزار نفر از بچه‌مسجدی‌های تهران

اولین نشست شورای راهبری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران عصر روز(دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ماه) با حضور اعضای منتخب شورای راهبری کانون های مساجد استان تهران و مدیر ستاد کانون های مساجد استان در سالن اجتماعات ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام «علی عالمی»، در ابتدای این نشست، با بیان اینکه بنا داریم جلسات ویژه راهبران کانون های استان تهران را به صورت مرتب و پیگیرانه و منظم برگزار کنیم، اظهار کرد: مدیران کانون های مساجد ما مطالباتی داشتند که پیوست فرهنگی خاص پایتخت با ۱۴۰۰ باب کانون استان تهران را به همراه دارد، در نتیجه در نظر داریم برای آنها برنامه‌ریزی منسجم تری داشته باشیم علاوه بر این ، فرصت مناسبی است تا ذیل این فعالیت ها از اعضای خانواده بزرگ کانون های استان برای بهره مندی از فرصت های کادرسازی هدفمند استفاده نماییم.

عالمی در بخش دیگری از مباحث خود تاکید کرد ما همواره در طول سال برای مدیران کانون‌های مساجد استان دوره های متنوع آموزشی و توانمندسازی برگزار می کنیم.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در پایان با اشاره به لزوم توجه جدی و اهمیت اردویی ماجرامحور و آموزشی خاطرنشان کرد: اردوی بزرگ آموزشی تفریحی به مناسبت فرارسیدن اوقات فراغت تابستان برای ۳ هزار نفر از اعضای کانون ها در دو قالب خواهران و برادران با تفکیک رده سنی ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال در ماه های تیر و مرداد سال جاری برگزار می شود.

گفتنی است، در ادامه اعضای منتخب راهبران استان تهران به ارایه نقطه نظرات و طرح دیدگاه های خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.